moorselen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Trampas
Berichten: 13
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Belgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 21:31

gera schreef:
Ik heb nog geen uitslagen kunnen vinden trouwens. Niet op de website van NSBA en ook niet op de website van de manege zelf. Even geduld hebben dus nog, verwacht ik



weet alleen en paar reining uitslagen.
Pewter C'oer the Right Stuff - A. Fernandez
AQHA Open Junior Reining KS Whizaway - A. Poels
AQHA Open Senior Reining. SR Lil Peppy Sprat - A.Poels
NRHA Open Morrison Trophy. KS Whizaway - A. Poels
NRHA Open Lawson BH Jac - C. Feitcher

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 23:54

Was er op zaterdag, heb zitten kwijlen bij het paard van Hubertus Jagfeld, goh wat een mooi hengstje is dat zeg. Hij won de NSBA Open Pleasure, naam van het paard: Imagimotion.

AQHA Amateur Reining gewonnen door, volgens mij, Ingrid Vermeieren op Custom Berry.

Groetjes, Gisela

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 23:57

Gisela, ik heb Hubertus in zien rijden op donderdagavond en vrijdagmiddag...potverdorie wat heb ik zitten kwijlen zeg! Leuk dat je de naam er even van vermeld, die slaan we even op Knipoog

Leuk dat Angelique Ferdinandus (en niet Fernandez Tong uitsteken) de Pewter heeft gewonnen!

belgje
Berichten: 184
Geregistreerd: 20-10-03
Woonplaats: (antwerpen )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 06:55

Gisela schreef:
Was er op zaterdag, heb zitten kwijlen bij het paard van Hubertus Jagfeld, goh wat een mooi hengstje is dat zeg. Hij won de NSBA Open Pleasure, naam van het paard: Imagimotion.

AQHA Amateur Reining gewonnen door, volgens mij, Ingrid Vermeieren op Custom Berry.

Groetjes, Gisela


ja zeker een gave bok die imagimotion *LOL* de vader van dit paard is barpassers image Tong uitsteken hij heeft dit paard vlak na de world show gekocht
ja die hengst mag er zijn OK dan!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 11:10

Ik weet niet of ik Imagimotion heb gezien? Die heeft vrijdag dus niet in de ring gereden? Zo wel, dan heb ik er ongetwijfeld foto's van

Roos1

Berichten: 363
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 08:59

Citaat:
Wat is dit... is het alleen interessant als een nederlander wat wint of wat... geen wonder dat het niveau van jullie stinkmodder is
Het niveau en lef waarmee in België gereden werd kunnen we in Nederland inderdaad wat van leren. Zeker van Ann Poels en Bernard Vonck genoten en Ricky ook weer super nette proef gezien. OK dan!

Citaat:
Ik heb het niet over alle nederlanders maar behalve ricky, dave, jolanda, babs en marleen, dennis, chris en Angelique hebben jullie helemaal niks in te brengen. Blijf lekker met jullie pleasure ponies wandelen.
Ik denk niet dat iedereen alleen reining mooi vind. Ik vond Imagination erg opvallen en ook staan genieten bij de walk en jog voor de echt kleintjes. Echt mooie pleasurepaarden gezien en ik denk dat we in Nederland wat pleasure betreft ook zeker wat van de Belgen kunnen leren (vooral m.b.t. organisatie)

DubbelFun

Berichten: 88740
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 09:03

{edit SM} Mocht iemand van bovenstaande quote's de opsteller zoeken in een eerdere reactie; die is verwijderd wegens opruiend sfeerverziekend taalgebruik.
Roos1 was er blijkbaar heel snel bij Lachen

bugsy

Berichten: 369
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 09:57

SM

Ook al dacht ik even bij de quote Bloos! Boos!
Ik dacht altijd dat bokt een (discussie) forum was
met vrijheid van meningsuiting Verward
Niet dus, jammer.

Cool

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:01

Ik ben het nu weer eens niet eens met SM.
Dhr.Norris geeft iets aan waar we wel eens over moeten praten Cool

PeterV
Berichten: 2301
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:09

Sugarmiss schreef:
{edit SM} Mocht iemand van bovenstaande quote's de opsteller zoeken in een eerdere reactie; die is verwijderd wegens opruiend sfeerverziekend taalgebruik.


Nou nou Marjolijn, het was gewoon een reactie van een Nederlander, die zijn paard laat uit brengen door een Belg. Aan de ene kant heb ik ooit begrepen dat Bokt het juist interessant zou vinden, als trainers en professionele mensen die met de sport bezig zijn, ook op Bokt hun zegje zouden doen. Maar ik onder schrijf het gevoel van Trampas, en ben het met je eens dat de woord keuzen in deze beter had gekund. Ik vind zelf ook, dat er geen plek is op Bokt voor een groep, die net even de sport anders benaderen.
Zelf ben ik laatst voor een idioot uitgemaakt, door iemand die heel creatief mij dat heeft laten weten, soms lees ik wel eens een onderschrift.
Dus als wij het gaan hebben over sfeerverziekende reacties, dan heeft Trampas het gelijk aan zijn of haar zijde, en verwoord op een juiste manier de sfeer op Bokt.
Ik hoop ook nog steeds dat er eens een forum ontstaat in het Nederlandse waar de net even anders ingestelde, of anders denkende mensen, door wat voor rede dan ook, de sport kunnen bespreken. (of in België)
Het lijkt soms echt wel, of je besmet bent, als je de sport een beetje zakelijk bekijkt, of een trainer hebt die niet de voor keur van een ander heeft, of dat je wat meer kan besteden dan een ander, of door gaat met mensen waar van het eigenbelang niet voorop staat.
Soms denk ik wel eens, de mensen die roepen dat de sport hier in Nederland nog niet volwassen is, en dat ook nooit zal worden, besmet zijn. Met, het geen zakelijk inzicht hebben, de trainer van hun keuze niet kunnen betalen, te weinig te besteden hebben, en vooral hun eigenbelang graag in ere houden, om wat voor rede dan ook.

Met vriendelijke Groetjes van Peter Vet Lachen

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:20

Wat een commentaar allemaal. En helaas ben ik het niet met jullie eens. Het ging namelijk niet om de inhoud van het geplaatste bericht, maar om de gebezigde taal. Die was niet direct sfeerbevorderend.

Wellicht heeft de steller van het bericht gelijk als hij zegt dat Nederlanders de neiging hebben het eigen te verheerlijken, niet voldoende over de grens kijken en dergelijke. GoedVetMan geeft dat ook al een beetje aan. Maar nogmaals... als het er iets anders had gestaan, dan had het meer uitgenodigd voor een goede discussie.

Hier is dus niet zozeer de vrije meningsuiting in het gedrang, als wel de taal waarmee die mening geuit wordt.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:30

zo erg was zijn taal gebruik niet Cool
Maar hij heeft wel voor een groot gedeelte gelijk.
Het bericht verwijderen is van die lekkere struisvogel politiek

PS
Kan je berichten van mij laten zien die veel erger zijn en er nog steeds staan Cool

Roos1

Berichten: 363
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 13:29

Citaat:
Soms denk ik wel eens, de mensen die roepen dat de sport hier in Nederland nog niet volwassen is, en dat ook nooit zal worden, besmet zijn. Met, het geen zakelijk inzicht hebben, de trainer van hun keuze niet kunnen betalen, te weinig te besteden hebben, en vooral hun eigenbelang graag in ere houden, om wat voor rede dan ook.
En soms denk ik wel eens dat mensen met zakelijk inzicht, een hoop geld, een goed paard, een trainer naar eigen keuze nog steeds geen goede ruiter maakt: en uiteindelijk zullen alleen door goed ruiters het niveau hoger worden. Cool

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 13:48

oh oh GVM Tong uitsteken Cool

PeterV
Berichten: 2301
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 15:36

Roos1 schreef:
Citaat:
Soms denk ik wel eens, de mensen die roepen dat de sport hier in Nederland nog niet volwassen is, en dat ook nooit zal worden, besmet zijn. Met, het geen zakelijk inzicht hebben, de trainer van hun keuze niet kunnen betalen, te weinig te besteden hebben, en vooral hun eigenbelang graag in ere houden, om wat voor rede dan ook.
En soms denk ik wel eens dat mensen met zakelijk inzicht, een hoop geld, een goed paard, een trainer naar eigen keuze nog steeds geen goede ruiter maakt: en uiteindelijk zullen alleen door goed ruiters het niveau hoger worden. Cool


Oh, reed daar maar één Nedelander dan? Cool

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 16:05

Kan het bericht dan niet "gemodereerd" geplaatst worden zodat we hier misschien een fatsoenlijke discussie over kunnen houden?

Groetjes, Gisela

DubbelFun

Berichten: 88740
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 16:15

Misschien dat de schrijver van de bewuste boodschap dit in ABN wil herhalen in een nieuw item, zodat over de inhoud van zijn visie gediscussieer kan worden met inachtneming van de Boktregels Haha!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 16:43

Goh ik denk zomaar dat hij hier geen zin in heeft nadat hij kennis heeft gemaakt met hoe Bokt werkt Cool

(Hoop dat ik geen gelijk heb Schijnheilig )

Roos1

Berichten: 363
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 16:46

Bestaat er geen Belgische Bokt??? Kunnen we daar verder gaan zonder Nederlandse bekrompenheid...

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 16:58

mwahh Haha! ik denk dat als we maar lang genoeg doorzetten ook de Nederlandse bokt open gaat staan voor een andere kijk op zaken.
Ik heb het naar mijn zin hier en probeer op mijn manier Cool het wedstrijd gevoel te voeden Cool

een paar jaar geleden werd hier op een totaal andere manier tegen alles wat met wedstrijden had te maken aan gekeken,en neem van mij aan dat dat niet positief was Cool

carmella
Berichten: 70
Geregistreerd: 04-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 23:09

waar staan de uitslagen?

mixie
Berichten: 80
Geregistreerd: 12-11-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:35

Nog nergens, ik weet ook niet of je ze kunt vinden???
Misschien binnenkort op www.nsba.be

DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:19

Blaze schreef:
een paar jaar geleden werd hier op een totaal andere manier tegen alles wat met wedstrijden had te maken aan gekeken,en neem van mij aan dat dat niet positief was Cool


Sorry ik kon het niet lezen... Tong uitsteken

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:31

Was je je aan het vervelen?? Cool

DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:34

Hihi nou effe de reguliere dagelijkse bokt check, moet ook gebeuren hè?