Nadat ik de kosten van registratie en overschrijving had voldaan was het wachten. Nu, na 4 weken begon ik mij af te vragen waarom het zolang duurde. Ik heb een e-mail naar de AQHA verzonden. Vandaag kreeg ik als antwoord dat het Certificate of Registration op 10 maart al was verzonden. Aangezien ik het nog niet ontvangen had en de AQHA het papier ook niet terug had gekregen bood men mij aan een duplicaat op te sturen...
Mijn gedachte was "Hoe krijgen ze het voor elkaar...". Daarna dacht ik dat misschien wel iemand van de omwonenden deze post had ontvangen, en dan hoop ik nog dat het er nog ligt!
Ik vraag mij af of een duplicaat wel van dezelfde waarde is en wat als het origineel nu helemaal niet terecht komt...?
Heel veel pech dus!

joepiedepoepie 
(ze waren aangetekend opgestuurd ) na veel mailen en faxen geraakte we er niet uit , we waren ondertussen al 12 weken verder
zei de aqha dan zend je foto's van je paard en een transfair en dan maken we een duplicaat dus zo doende gingen we foto's maken
en allerlei papieren invullen en zonden we het naar de aqha
want voor hun was dat paard van de vorige eigenaar en dat zou ook zo blijven , na wat overleg konden en mochten ze het dosier weer openen maar jah ze hadden geen foto's of niks dus moest mijn trainer alles aanduiden en tekenen en zo dus kreeg ze da papieren mee naar huis
alleen had ik door dit wel 3 grote shows gemist en het heeft 6 maanden geduurd ,
ik kreeg wel 2weken na dat mijn trainster was aangekomen een fax dat ze de foto's hadden aangekregen en dat ze alles hebben na gekeken en dat alles klopte .
, ook wij hebben bij de post alles laten uit zoeken maar het enigen dat ze konden vinden was dat de post zakken nooit in brussel zijn aangekomen dus konden ze ook niet naar de aqha !