Flyer wordt in mei 2 jaar oud. In december 2003 heb ik hem naar een gereputeerde paardenkliniek gebracht, waar zijn testikels vakkundig werden verwijderd
.Deze operatie om het paardje zo veel mogelijk op de wei te kunnen laten met soortgenoten... Alles verliep goed tot vandaag... een hengstige merrie, waarmee hij al een tijdje op de wei staat.
Flyer, nu al 4 maanden zonder 'kiwi's', dekt als een echte hengst. Eerst dacht ik, net zoals iedereen, hij speelt maar wat en krijgt z'n 'ding' toch niet meer recht
! Maar nee hoor: erectie, penetratie, even rijden,... alleen de ejaculatie blijft uit, dat hoop ik alleszins
Heb vandaag de ganse dag plaatsvervangende schaamte gehad, zeker als heel de familie er op komt kijken. Vond het walgelijk
Ik hoop dat ik niemand gedegouteerd heb, maar hebben jullie dit al eerder gezien/gehoord van een ruin? Ook hoor ik zeggen: 'ik laat m'n hengst snijden, want eens hij het dekken kent, weet hij wat het is, ook als je hem daarna nog laat castreren.'
Moet ik me nu ongerust maken? Ik vind 4 maanden nu toch wel lang genoeg om geen zin meer te hebben in merries

.