WN: Hardenberg WRAN-C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
REGINA76
Berichten: 2888
Geregistreerd: 02-07-03

WN: Hardenberg WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 17:33

dd 24 april: Manege "De Gulden Spoor" Sportpark De Boshoek, Hessenweg 74 Hardenberg
Cat C: be/am/op, jury: Miranda Bouterse
Diverse onderdelen waaronder oa jackpot pleasure en ner perse stake race!
inschrijfformulier/info: Regina Gerrits 06-51162084 na 18.00

lconline

Berichten: 157
Geregistreerd: 11-03-04
Woonplaats: Oudega

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 01:13

Ik doe mee!

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 20:12

Ik doe bij de beginners mee aan Trail, Horsemanship en de Nez Perce Stake Race.

lconline

Berichten: 157
Geregistreerd: 11-03-04
Woonplaats: Oudega

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 20:39

Ik start amateur trail, reining en jackpot pleasure.

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:59

Eerst 3 april nog, toch Regina?

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 16:28

Ik heb regina ge-smst en ga dan voor het eerst in de Amateurs starten. De trail amateur en open en de stake race open.

De pleasure en horsemanship zijn we nog niet aan toe in de Amateurs (moet heel veel gaan oefenen om op een hand te rijden en dan nageeflijk te houden Schijnheilig ). Maar de trail valt wel te proberen Haha! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 20:11

Ik zit nog te twijfelen of ik zal starten.
Ik had eigenlijk een viertalwedstrijd dat weekeinde, maar dat wordt verzet naar volgende maand. Het weekeinde is dus vrij.... Maar het zit zo dicht op Den Ham, dus zo weinig tijd om verder te trainen.... Moet nu amateurs gaan starten, dus 't moet wel effe wat netter nog nu....
Ik weet het nog niet.....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 20:21

Heeft iemand voor mij nog een inschrijfformulier?

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 20:51

Ik heb er toevallig nog wel 1. Als je me je adres pb't dan zal ik je hem toesturen.

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 20:54

Waarschijnlijk is regina morgen ook wel in oosterwolde en dan heeft ze vast inschrijfformulieren bij zich.

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 21:18

Sonja schreef:
Moet nu amateurs gaan starten, dus 't moet wel effe wat netter nog nu....


Waarom moet je naar de amateurs Verward
Van jezelf of omdat je teveel punten hebt gehad om in de beginners te blijven?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 22:22

Tammie, hartstikke bedankt voor je aanbod, ik ben vandaag naar Oosterwolde geweest en hij zat onder onze ruitenwissertjes. In ieder geval bedankt! Lachen

wgirl

Berichten: 556
Geregistreerd: 22-09-02
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 11:41

Hey Xono,

Ik had 'm niet meer onder mijn ruitenwisser zitten..maarre jij bent toch even met mijn auto op pad geweest? (hihi)

Ik was op zich best wel tevreden gisteren. Mijn paard liep niet helemaal lekker toen ik uit de pleasure kwam, dus heb ik haar maar uitgeschreven. Toen kwam ik op het idee om de horsemanship maar met mijn andere paard te doen. Maar ik had haar alleen maar reining getraind deze week, dus ze dacht dat ze een reining pattern moest starten..we starten anders nooit horsemanship. Bij de amateurs wist ik het parcours niet..dus maakte ik er maar wat van..Bij de open wist ik het parcours gelukkig wel, en werden we derde. In de showmanship deed ze het ook best wel netjes voor de eerste keer. Daar werden we ook derde. In de amateur reining werden we ook derde, en in de open reed ik een verkeerd pattern..ik had duidelijk mijn dag niet met patterns leren. Ze deed het wel super in die open reining. Ik was erg tevreden. Zo goed heeft ze nog niet gelopen op wedstrijd. Nou ik nog die patterns goed rijden, en dan wordt het misschien nog weleens wat!

wgirl

Berichten: 556
Geregistreerd: 22-09-02
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 11:44

Okay, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik..dit item had eigenlijk bij de wedstrijd in Oosterwolde gemoeten. Ik dacht dat ik daar nog op zat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 09:54

Ik heb inmiddels besloten om Hardenberg niet te starten. Bij twijfel niet inhalen, noemen ze dat.
Heb er niet voldoende voor kunnen oefenen, twijfel te hard of we dit al aankunnen en het is tegen m'n principes om iets te starten wat er thuis nog onvoldoende inzit. Ik wil eerst m'n galop stabieler hebben om zowel de pleasure als de horsemanship beter te krijgen, en m'n spins beter voor ik weer reining start. Ook de Trail vond ik vorige keer zwaar onvoldoende, veel te gehaast, en vanaf komend weekeinde heb ik thuis wat meer gelegenheid om trail te oefenen, dus dat gaan we eerst lekker oppakken.

Allemaal veel succes en plezier gewenst in Hardenberg!