WN: Mariënheem - NK-WRAN (A) + DPHC

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tenfold
Berichten: 1267
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:08

Tenzij er minder dan 10 deelnemers zijn....
Dan is de voorronde gratis *LOL*

DubbelFun

Berichten: 88812
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 15:12

Dan hoeft er geen voorronde te zijn en kan iedereen meteen in de finale starten Lachen

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:46

het wordt steeds goedkoper als je de finale weet te bereiken wordt het steeds goedkoper Haha! Haha! Haha! Haha!

ff doortrainen Cool

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 12:28

ook ik al niet deelnemer wil wel gaan kijken (vooral de vrijdagavond en zaterdag) wat kost gewoon entree? ik heb al hier en daar gezocht maar ben of kippig of blonT Haha!
en hoe laat start het vrijdagavond programma?

Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 12:57

Sorry dat ik het kwijt moet maar dit is wel weer bokt op z'n best hoor!!!
Wat een gemopper en gezeur, over werkelijk alles, de kosten, de finale-opzet, de fotomogleijkheden... Over ieder regeltje wordt weer heerlijk gesteggeld!

Zijn er ook nog mensen die gewoon zin hebben om mee te doen, die dus een leuker berichtje over de NK hebben, want van bovenstaande 6 bladzijden wordt ik een beetje depri!

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 14:05

mail gehad van de WRAN...

entree is maar 7 euro per dag..geen reden om niet te gaan dus Haha!

14cecile14

Berichten: 2726
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 14:42

Ik ben er van woensdagavond tot zondag aan het einde start zelf amateur trail en showmanship en jeugd trail en showmanship Haha! .

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:42

Ik ga op woensdag met hanita mee om te 'groomen'. Het ene paardje vast houden/ in de gaten houden, als ze met het andere paardje in de ring staat. En allerhande dingetjes er omheen natuurlijk Haha! .

Ik heb er erg veel zin in en heb gelukkig vrij gekregen van mijn werk.

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:51

yesss! ik heb de oppas rond en een slaapplaats in raalte gevonden.
Wij ( mijn vriend , dapperdier en ik) gaan van vrijdagavond tot en met zaterdag (wil de barrelrace ook niet missen Tong uitsteken )

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:29

en ik ga dus niet.

ik heb de wran een simpele vraag gesteld of er ook voor 1 dag een box gehuurd kan worden, en aangezien ik daar A al geen enkel duidelijk antwoord op krijg, en B het antwoord wat ik wel kreeg (waarschijnlijk worden er geen boxen voor 1 dag verhuurd Verward ) heb ik zoiets van, oke dan toch niet.
ik ga me niet inschrijven voor de woensdag (is dan ook nog eens de AQHA wedstrijd, zou het er mee te maken kunnen hebben???) zonder dat ik zeker weet of ik mijn dames rustig kwijt kan. en op de woensdag zelf daarna toe rijden is geen optie, ik moet dan s'morgens crimineel vroeg weg, je bent de hele dag in touw, en dan moet je s'avonds nog eens doodmoe weer naar huis rijden (2.5 uur)

je moet het de wran toegeven ze maken de wedstrijd zo dat er van te voren al een selectie plaats vind Scheve mond

maar iedereen die gaat veel plezier en sucses.

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 21:58

Hanita schreef:
Citaat:
hoi

Ik wil graag mee doen in marienheem met mijn quarterveulen. Kan dat ook hij is in september ongeveer een half jaar oud.

Je moet geloof ik 3 wedstrijden hebben gereden in de amateurs of open en ik haal er dit jaar maar 2 vanwege het veulen. Waar ik sta met mijn paard die mensen vinden het niet verstandig met de trailer weg te gaan en het veulen mee te nemen. Dus kan ik alleen wedstrijden in de buurt rijden en dat zijn er maar heel weinig. Ik kan nu ook pas beginnen met de wedsrijden om dat ze een paar maand heeft stil gestaan in de dracht.
En trainen is wel belangrijk. Ik wil namelijk graag halterclass doen met moeder en zoon. Zou dit kunnen??? Eventueel pleasure met ma maar dat weet ik nog niet

wie weet er meer van???


Bij ons op stal willen ze ook mee doen met een quarterveulen, maar ze kregen bericht dat er geen of te weinig inschrijvingen waren en dat het dus vervalt.... Verward Scheve mond

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 22:02

In principe MOET een klasse altijd doorgaan als het AQHA is en mag het niet komen te vervallen, ook al is er maar 1 deelnemer. Ik kan me dus haast niet voorstellen dat dit klopt Verward .

DubbelFun

Berichten: 88812
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 22:06

Misschien dit even aan de organisatie laten weten Haha!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 22:35

Ik heb het voor de zekerheid even opgezocht en er staat duidelijk:
Citaat:
every class shall be judged

Ik mag hopen dat de organisatie hiervan op de hoogte is Verward

Bij de APHA is het verplicht de klasse te jureren, ook al staat/loopt er maar 1 paard, in nam aan dat het bij de AQHA ook zo is en dat klopt dus!

Kortom, gewoon gaan met het veulen hoor! Is in elk geval een goede ervaring en je weet nooit, er zijn altijd mensen die zich laat inschrijven en het kan dan best zijn dat er alsnog meerdere staan.

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 23:53

alleen 1 probleem de weanling klasse is dus niet uitgeschreven, ze beginnen vanaf yearling

nog even ter info voor de rest. ik heb vanavond jan trel aan de tel. gehad en die vertelde dus dat als er in de klasses van de wran (waarvoor een voorronde is bij meer dan 10 deelnemers) bij minder dan die 10 deelnemers de voorronde dus komt te vervallen.

Citaat:
het wordt steeds goedkoper als je de finale weet te bereiken wordt het steeds goedkoper


deze gaat dus niet op Tong uitsteken

hanita

Berichten: 388
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 10:04

Ik ga straks eens even bellen met de nqha. Even vragen voor de veulens als die wel mee mogen doen of niet. Vragen staat vrij. Ik doe wel mee met mams eens kijken hoe het gaat. Ben net begonnen met halter en showmanship. Dus spannend!

hanita

Berichten: 388
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 15:11

heb dus met NQHA gebeld. Ze waren heel aardig. De veulens gingen niet door omdat ze het maar een paar keer per jaar doen. Anders zou je te weinig deelname hebben. Ik balen kan ik niet mee doen. Kon wel in bunshoten. Maar dan heb ik de pech moet ik werken Huilen .

Nog een ander vraagje zijn er mensen die meedoen en een box huren. Ik moet namelijk wel het veulen meenemen maar heb dus helaas geen box. Ze verhuren geloof ik niet voor een ochtend. Ik doe namelijk alleen de woensdag mee. Heb gelukkig een groom die eventueel het veulen wel kan vasthouden maar als iemand voor een paar uurtjes zijn box wil aanbieden graag OK dan!

Ik begin nu al de kribbels te krijgen. Voor ons de 2de keer dat we starten in showmanship en halter. Hopelijk gaat het goed en niet zo als laatst dat de uiers op knappen stonden en mevrouw dus niet meer kon stilstaan. Haha!

DubbelFun

Berichten: 88812
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 15:21

jeddah schreef:
In principe MOET een klasse altijd doorgaan als het AQHA is en mag het niet komen te vervallen, ook al is er maar 1 deelnemer. Ik kan me dus haast niet voorstellen dat dit klopt Verward .
Beetje tegenstrijdig dus Verward

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 15:24

Indien de klasse uitgeschreven wordt. Ik duik het regelboek weer even in, want inderdaad is volgens mij een weanling klasse een uitzondering, die "hoeven" ze niet uit te schrijven. Het is ook ene klasse waar je geen punten kan behalen. Alsnog erg jammer dat ze hem niet uitschrijven!!

Hmm, wat ik uit de rulebook begrijp is dat het verplicht is het wel uit te schrijven, omdat ik het zelf niet kan uitstaan en het nu wel wil weten ga ik zo even bellen met de AQHA. Ik laat wel weten wat ze zeggen.

*edit=toevoeging na lezen rulebook

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 16:14

Okee, ik heb even gebeld en inderdaad is de Weanling Klasse optional, dat wil zeggen dat ze die niet uit hoeven schrijven. Als ze die wel uitschrijven moet die wel doorgaan, ook al is er maar 1 deelnemer. Tis weer duidelijk!

dirkje
Berichten: 712
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 16:20

wy starten dit jaar met onze beide merries halter en sh.a.h.vandaag onze inschryving binnen gekregen. Maar nu staat er op de kopie dat de paarden hun entingen zyn verlopen,ze zyn voor het laatst geent op 16-04-04.dan ben ik toch nog niet te laat Verward .

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 16:22

Nee, dan ben je niet te laat dirkje Lachen
Raar...hoe komen ze erbij?

dirkje
Berichten: 712
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 16:32

dat is iets wat ik ook niet snap.volgens my staat dit niet op de kopies die je moet opsturen. Scheve mond .

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 16:34

Tijdens de inschrijving laat je gewoon je entingsboekje zien. Dan is er niks aan de hand. Volgens mij staat er standaard op dat de enting verlopen is.

dirkje
Berichten: 712
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 16:38

o,das wel onnozel,maar het entingsboekje gaat sowiezo mee.