wie zijn uitsluitend of meestal op wn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:25

Blaze"]
[quote="Sugarmiss schreef:
Dat mensen er dus voor kiezen om alleen in WN te kijken en op die manier belangrijke info kunnen missen is hun eigen 'verantwoordelijkheid'. Persoonlijk vindt ik het belangrijker dat alle info over een onderwerp in één totaal item terug te vinden is en niet verdwaald over tig verschillende fora.



heb wel wat beters te doen dan heel bokt te lezen,lees ik liever de penny Cool
[/quote]
Waarom zeur je dan Verward

PeterV
Berichten: 2301
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:31

Blaze"]
[quote="Sugarmiss schreef:
Dat mensen er dus voor kiezen om alleen in WN te kijken en op die manier belangrijke info kunnen missen is hun eigen 'verantwoordelijkheid'. Persoonlijk vindt ik het belangrijker dat alle info over een onderwerp in één totaal item terug te vinden is en niet verdwaald over tig verschillende fora.



heb wel wat beters te doen dan heel bokt te lezen,lees ik liever de penny Cool
[/quote]

Waar kan ik lid worden?

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:34


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:35

Je kunt het plaatsen van een slotje ook uitlokken... Gaaaap

dirkje
Berichten: 712
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:42

volgens my gaat dit helemaal niet over dat wn-bokkers zich afzydig willen houden,maar word er gezegd dat veel tyd gaat zitten om alles op bokt door te lezen en is het dus heel erg belangryk dat topics over ziektes dubbel worden gepost.voorkomen lykt me beter dan genezen,en dan kun je in myn ogen niet vaak genoeg posten.

Roos1

Berichten: 363
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:42

Ik kijk op WN. Soms MD, EA, FA, RT. Ik voel me totaal niet 'anders' dan anderen omdat ik het meeste op WN kom. Ik heb gewoon ook geen behoefte aan 'Pennyverhalen'. En aangezien Bokt daar vol van staat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:42

Helemaal mee eens Dirkje!!! OK dan!
(zie mijn topic ideetje)

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:45

Er zijn ook op andere fora bokkers die alleen op dat ene forum komen, bijvoorbeeld op FA. Dus dan zou daar ook een link moeten staan. Bij RT ook, want misschien zijn er mensen die daar alleen komen. Met andere woorden: alle berichten zouden volgens jullie op alle fora geplaatst moeten worden. IMO kun je dan net zo goed één forum overlaten en de rest dichtgooien. Alleen jammer dat het dan zo onoverzichtelijk wordt.
En waarom wel alles willen weten, maar er geen tijd in willen steken Verward Mensen op andere fora doen dat toch ook??

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:47

Ludo schreef:
Er zijn ook op andere fora bokkers die alleen op dat ene forum komen, bijvoorbeeld op FA. Dus dan zou daar ook een link moeten staan. Bij RT ook, want misschien zijn er mensen die daar alleen komen. Met andere woorden: alle berichten zouden volgens jullie op alle fora geplaatst moeten worden. IMO kun je dan net zo goed één forum overlaten en de rest dichtgooien. Alleen jammer dat het dan zo overzichtelijk wordt.
En waarom wel alles willen weten, maar er geen tijd in willen steken Verward Mensen op andere fora doen dat toch ook??


AMEN OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:50

Mee eens...maar een link plaatsen naar een belangrijk onderwerp is nooit verkeerd toch!?

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:54

Laten we nou niet zo moeilijk doen allemaal.


dirkje"]
volgens my gaat dit helemaal niet over dat wn-bokkers zich afzydig willen houden,maar word er gezegd dat veel tyd gaat zitten om alles op bokt door te lezen en is het dus heel erg belangryk dat topics over ziektes dubbel worden gepost.voorkomen lykt me beter dan genezen,en dan kun je in myn ogen niet vaak genoeg posten.
[/quote]

gedeeltelijk waar.

het gaat er idd niet om dat WNers zich afzijdig willen houden!
Komop nou zeg !!!
Met beschuldigen schiet niemand iets op!
Maar...Alles 20.000 keer op bokt is ook niet handig.

[quote="Ludo schreef:
Er zijn ook op andere fora bokkers die alleen op dat ene forum komen, bijvoorbeeld op FA. Dus dan zou daar ook een link moeten staan. Bij RT ook, want misschien zijn er mensen die daar alleen komen. Met andere woorden: alle berichten zouden volgens jullie op alle fora geplaatst moeten worden. IMO kun je dan net zo goed één forum overlaten en de rest dichtgooien. Alleen jammer dat het dan zo onoverzichtelijk wordt.
En waarom wel alles willen weten, maar er geen tijd in willen steken Verward Mensen op andere fora doen dat toch ook??


Dat niet iedereen de tijd heeft om dagelijks heel bokt door te worstelen is ook niet zo raar, daar zijn we paardenmensen voor!
Zolang we wel links mogen plaatsen op WN naar topics die ons belangrijk lijken is er volgens mij niks aan de hand.
En dat kan op alle Fora gebeuren! Ook FA kan zo'n link komen als men daar behoefte aan heeft...
Kan je weer verder discusiëren of je die dan op slot moet doen of niet...

martina

Berichten: 110
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Pfalzdorf/Goch (D)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 14:56

Okay, mijn idee voor dit topic was om te kijken was fakt is... en of het dan sooms niet een goed is om onderwerpen als ziektes ect. even te laten staan, spezial als het hier ook dan een WN topic woord... Ziekte betreft Westernmanege ,wedstrijden ect.
Ik snap jullie modis well ,dat het niet goed is als alles dubbelt geplaatst word, maar als het iets met western te maaken heeft en zo ook dan de mensen berijkt die hier iets met kunnen.... bv geboorte westernveulen.... waar hier op WN ook nog well eens verschrill word gemaakt hoelang het topic mag blijven bevoor het verplaatst wordt.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:57

Bonnigje"]
[quote="Ludo schreef:
Er zijn ook op andere fora bokkers die alleen op dat ene forum komen, bijvoorbeeld op FA. Dus dan zou daar ook een link moeten staan. Bij RT ook, want misschien zijn er mensen die daar alleen komen. Met andere woorden: alle berichten zouden volgens jullie op alle fora geplaatst moeten worden. IMO kun je dan net zo goed één forum overlaten en de rest dichtgooien. Alleen jammer dat het dan zo onoverzichtelijk wordt.
En waarom wel alles willen weten, maar er geen tijd in willen steken Verward Mensen op andere fora doen dat toch ook??


Dat niet iedereen de tijd heeft om dagelijks heel bokt door te worstelen is ook niet zo raar, daar zijn we paardenmensen voor!
Zolang we wel links ogen plaatsen op WN naar topics die ons belangrijk lijken is er volgens mij niks aan de hand.
En dat kan op alle Fora gebeuren! Ook FA kan zo'n link komen als men daar behoefte aan heeft...
Kan je weer verder discusiëren of je die dan op slot moet doen of niet...
[/quote]

Daar gaat het om. Ga je hier ook discussiëren over onderwerpen die op een ander forum staan? Of zet je alleen een verwijzing neer? Ik ben voor het tweede. Wat mij betreft gelijk een slotje erop.
Maar goed, ik ben geen moderator of beheerder, dus daar heb ik verder niks over te zeggen Clown

cissy

Berichten: 19833
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 15:09

Ik ben een WN-er maar kom eigenlijk overal wel op bokt. Vooral de taalbloopers in de huiskamer zijn hilarisch, ik lach me af en toe echt een breuk! Op het moment is het op mn werk niet zo druk dus ik heb er de tijd voor om heen en weer te switchen.
Verheug me nu al op drukte op mn werk... NIET dus! Huilen
Bokt is inderdaad behoorlijk verslavend, niet alleen om goede adviezen te krijgen/vinden/geven maar ook om je buikspieren weer eens te trainen met een flinke lachbui..
Dat er hier en daar met modder wordt gegooid is jammer maar zoveel mensen zoveel meningen, dus daar doe je niks aan.
Ik ben in ieder geval blij dat ik bokt heb gevonden en daarmee ook wat leuke nieuwe mensen heb ontmoet! OK dan!

DubbelFun

Berichten: 88712
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 15:51

Enkele of-topic reacties gesplit.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 15:59

Sugarmiss schreef:
Enkele of-topic reacties gesplit.



Hee was mijn reactie off-topic????
Of was het gewoon mijn mening??

Dromen
Laatst bijgewerkt door Rob_H op 10-03-04 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:01

BartVB schreef:
Dat WN uberhaupt bestaat hebben jullie te danken aan Heike. Als ik me niet vergis is Bokt begonnen met PP, AM, MD en WN. Weet niet meer precies waarom we toen een los WN forum hadden eigenlijk.

In de loop van de jaren heeft WN zich steeds meer afzijdig gehouden van Bokt. Ik vind het best dat WNers vinden dat ze anders zijn dan anderen maar daarin kan natuurlijk overdreven worden.

Dat er op het moment wat dubbele topics gesloten worden hebben jullie vooral aan mij te 'danken'. IMO begint het hele 'ja maar, we kijken nooit ergens anders' argument een beetje te flauw te worden. Als je de rest van Bokt niet boeiend vindt dan is dat best, helemaal jouw keuze, more power to you. Maar daar staat dan tegenover dat je de interessante topics op de andere fora ook mist. Er zijn ook legio mensen die eigenlijk alleen op FA komen, deze mensen missen dan interessante topics op RT, MD, VN, etc. Is een keuze. Het is niet bepaald handig/overzichtelijk om alles maar te gaan dubbelposten naar bijna alle andere fora. Maw; als je de topics waar het nu over gaat interessant vindt: kijk ook eens in de andere fora. Je zal merken dat de mensen daar niet bijten Lachen Iig niet altijd Haha!

WN is gewoon een forum op Bokt. Niets meer, niets minder.



Soms kun je met heel veel woorden heel weinig zeggen Cool

DubbelFun

Berichten: 88712
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:01

Een mening kan ook off-topic zijn Lachen

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:05

BartVB schreef:
Maw; als je de topics waar het nu over gaat interessant vindt: kijk ook eens in de andere fora. Je zal merken dat de mensen daar niet bijten Lachen Iig niet altijd Haha!

hihihi,........Ik kijk dus eens bij fokkerij en afstamming.Misschien wat goede tips van mensen die andere rassen fokken,kom ik dit tegen:
[FA] Twee kampen?
hoezo,niet bijten???? Verward
dacht ik dat het over paarden ging................
(sorry,even oftopic,maar kon het niet laten Haha! .)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:06

Ik kom zelden op western, kijk altijd diagonaal alle fora even door. Zoals Sil al zei, is een topic "Hot" zul je hem bij recent geplaatste berichten regelmatig langs zien komen.

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:08

ik kwam op bokt voor WN, maar het duurde nog geen 3 dagen voor ik ontdekte dat andere fora ook leuk waren Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:12

Yessy schreef:
ik kwam op bokt voor WN, maar het duurde nog geen 3 dagen voor ik ontdekte dat andere fora ook leuk waren Haha!


*LOL*

Soms nog veeeeel leuker Lips are sealed

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:16

Cassidy"]
[quote="Yessy schreef:
ik kwam op bokt voor WN, maar het duurde nog geen 3 dagen voor ik ontdekte dat andere fora ook leuk waren Haha!


*LOL*

Soms nog veeeeel leuker Lips are sealed
[/quote]

Idd! Bij mij duurde het iets langer voordat ik op andere fora begon te kijken, maar nu... OK dan! Haha!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:18

Toch start ik altijd op WN maar surf ook zeker door de andere zaken heen zoals medisch, vraagmaarraak. Kun je veel van leren Knipoog

DubbelFun

Berichten: 88712
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:18

Wisten jullie dat als je op de Bokt-naam klikt je kunt zien hoeveel % je op een bepaald forum zit Haha!