WN: Nieuwe Pekela- gezamelijke training Noord.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 10:10

asbe schreef:
He Peppy, ik wilde je even laten weten dat Wiebe helaas ook niet kan komen. Huilen


Nee, klopt. Hij moet zaadjes rond brengen! Haha!
( Bloos! van van z'n hengst dan he!)

Bloos sorry Ursula, ik kon het niet laten!

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 10:21

rina schreef:
peppy ben je namara vergeten of is haar paardje ook geblesseerd?


Haar paardje heeft ruzie gemaakt met de jaarling. Een balbetrapping opgelopen. Niets ernstigs, maar wel vervelend.

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 10:43

Haha! Is dit wat ik denk dat het is?
(ik hoop het niet want ik voel het zelf al! Wow! )



Sorry! Clown Ik ben vandaag zo vrolijk ,zo vrolijk enz...

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 11:45

Niet DIE ballen!!! Knipoog maar een ruin heeft nog altijd 8 ballen over! Haha!

Neem je je goede humeur vanmiddag mee? *LOL*

DennisC

Berichten: 116
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 18:32

Nou het was weer gezellig vanmiddag, we hebben weer fijn kunnen oefenen wat beter ging dan de vorige keer.
Jammer dat er uit de eerste groep een aantal mensen niet konden maar het was nog druk genoeg in de bak.
Hopelijk kunnen we de volgende keer weer van de partij zijn!!

DennisC

Berichten: 116
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 18:35

PeppySan schreef:
Neem je je goede humeur vanmiddag mee? *LOL*
Nou die was hij niet vergeten hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Knd844
Berichten: 49
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 18:50

Hoi mensen, ik kom ook uit het hoge noorden en heb een draver die ik al een tijdje western wil gaan trainen maar ik heb nog niet eens een fatsoenlijk passend zadel kunnen vinden tenzij ik gelijk goud geld wil uitgeven en ik weet niet eens of hij er wel geschikt voor is. Hij kan super wenden en stoppen als hij zelf wil maar dat is natuurlijk iets heel anders. Weet mischien iemand van jullie iets waardoor ik niet gelijk bergen geld kwijtben terwijl het mischien toch niets voor mijn paardje is.

Alvast bedankt voor de reactie's.

gr.
Esther

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:27

kom gewoon de volgende keer met je engels zadel dat kan ook gewoon hoor. als je dan denkt dat western voor jou en je paard "het" is kun je altijd gaan kijken naar een westernzadel.

overigens namara heeft nog een aantal 2e handszadels te koop dacht ik.

DubbelFun

Berichten: 88713
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:40

@Knd844 : En als er zoveel mensen zijn met een westernzadel kun je ook mooi het eea passen en vragen wat dat ongeveer kost.
Niet dat die zadels dan te koop zijn, maar dan krijg je wel een idee van kwaliteit en bijbehorende prijs.

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:01

Hee ikvondt het ook erg gezellig en leuk om eens met Minco mee te doen Hij was tien keer braver dan ik had verwacht,af en toe onderschat ik hem nog wel eens Schijnheilig Haha!
Wie weet durf ik het ooit nog eens aan om een pleasure wedstrijd met hem te rijden Haha!

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:11

Ik heb gehoord dat het erg gezellig en leerzaam was. Volgende keer ben ik er weer bij hoor . Hebben jullie al een nieuwe datum gepland of wordt dat hier op Bokt gedaan?

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:28

Ja, ik ben ook weer thuis! Ik vond het gezellig en leerzaam. We hebben zeker nuttige tips gekregen, waar we verder mee kunnen. Het was ook de eerste keer dat we zo ver met Donja op de trailer hebben gereden en daar heeft ze zich keurig gedragen.
Ik verviel, doordat Donja weer zo druk was, in mijn oude fouten, maar dan is het fijn dat er dan iemand iets van zegt.
Helaas kan je daar thuis niet op trainen, aangezien ze dan niet zo erg loopt te stieren (dus ik ben me nu al aan het voorbereiden op de volgende training.... Scheve mond Cool ).
Waar ik wel blij mee was, was dat ze zonder twijfelen het 'vreemde' hek deed (oke, de puntjes moeten nog op de i, maar ze durfde er in ieder geval bij in de buurt te komen), in oosterwolde was dat een probleem, dus dat hebben we in ieder geval gewonnen (voor nu dan).

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:42

ja het was wederom super gezellig vanmiddag.
Helaas mocht ik zelf niet rijden, maar ik heb weer veel geleerd, en mijn paardje ook weer gezien.
Jeetje, wat liep die heerlijk ontspannen, super chevvyman, hoe jij hem reed vanmiddag.

Heb in iedergeval weer veel geleerd.

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 23:00

Het was weer een super gezellige en leerzame training. Helaas konden een aantal mensen niet komen, maar volgende keer beter. Daar waren goede redenen voor en bijna iedereen had zich netjes afgemeld.


Sorry, ik heb geprobeerd de foto's erop te zetten, maar picserver doet het niet. Iemand een andere uploadsite?(met gebruiksaanwijzing!)


De volgende training is gepland op:Zondag 27 juni!
Suggesties voor thema's zijn welkom! Laat weten waar je aan wilt werken, waar je voor wilt trainen, en wat je graag wilt doen met zo een training!

[/img]

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 23:39

Jammer van de foto's! Ik vond het ook weer erg gezellig! Jive en ik hebben weer een paar knappe staaltjes hogeschooldressuur laten zien, zoals een paar x de piaffe Clown (weliswaar onbedoeld) maar ik hoop dat het een volgende keer iets beter/rustiger gaat.
Tot de volgende keer! Doei, doei
Jive en Bert.

Chevvyman

Berichten: 50
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 07:54

Ik heb ook lekker gereden, en weer veel gezien en geleerd. Ik reed mee op Sunny Bunny Little eartje Clown van Yosan en hij ging best lekker Cool

Ik hoop voor Yosan dat ze de 27 Juni lekker weer zelf mee kan rijden. want die zat alleen maar te kwijlen aan de kant Haha! Knipoog . ze wou er zo graag ff op zitten. *LOL*

Ik vond de sweer weer lekker gemoedelijk en gezellig. en zie ook weer uit naar de 27 juni. saampjes met peppy OK dan! OK dan! OK dan!


Groets sjeffiemen

Chevvyman

Berichten: 50
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 07:57

nieuwe avatar Cool

DinkyToy

Berichten: 251
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In 't hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 08:48

Vond het ook wel weer heel gezellig met mijn dikke Tink! Ook wel goed om haar nu wel eens even aan te kunnen pakken als ze doordendert in de verkeerde gallop... Ben ik niet altijd even goed in, haar aanpakken Bloos

Volgende keer weer!!! Haha!

asbe

Berichten: 119
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Kiel-Windeweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:04

Ik ben gisteren ook geweest, het was inderdaad weer een leerzame dag. Asbe was er om den duur wel zat van, maar ja, gelukkig was het een trainingsdag. Je kunt haar dan ook even laten merken dat zij niet de baas is. Je hebt dan ook alle begrip van mederuiters. OK dan!

Leuke avatar, Shevvyman!! *LOL*

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:41

he chevvyman, hij heet sunnybunnylittleoortje hoor, gewoon aanelkaarvastgeschreven. Haha!

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:42

ja en ik hoop zeker dat ik de 27e zelf weer mag rijden, maar dan delen we hem gewoon hoor chevvy.

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 19:10

He chef! Die avatar komt me vaag bekend voor! Kan het zijn dat ik hem eerder al ergens voorbij heb zien komen? Enne.. 't zag er goed uit, zondag! Alsof je 't dagelijks doet!

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 21:00

Yosan schreef:
ja en ik hoop zeker dat ik de 27e zelf weer mag rijden, maar dan delen we hem gewoon hoor chevvy.


één aan de voorkant en één aan de achterkant?

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 21:28

Oke dan, picserver doet het weer. Ik kwam er bij de tweede groep achter dat ik ook een digi mee had en heb dus alleen wat (niet al te beste) foto's van de tweede groep.
Afbeelding
Dinky Toy met haar supertink
Afbeelding
Minkyboy
Afbeelding
Rina met haar Annie
Afbeelding
Regina (als ik haar naam goed heb onthouden) met Roy
Afbeelding
Regina, Dinkytoy en op de achtergrond Warren
Afbeelding
Warren met Steaming Sundance en Regina

Afbeelding
Chevvyman met Sunnybunnylittleoortje (wie noemt zijn paard nou zo???? Verward ) van Yosan
Afbeelding
Twee tevreden haflingers, Judibo en Minkyboy
Afbeelding
Zo mak is een Tinker! Ze vind het gewoon lekker als je op haar kont gaat staan, heerlijke massage!
(dit was geen onderdeel van de training hoor!)

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:11

PeppySan schreef:
Twee tevreden haflingers, Judibo en Minkyboy


Haha, ja de paarden hadden het wel naar hun zin.... Het ene baasje minder Nagelbijten / Gniffelen Schijnheilig

Leuke foto's geworden, die van ons zijn erg bewogen, zal binnenkort even kijken of er nog een paar toonbare tussen zitten.