superpony schreef:Barrel racen wordt in Nederland weel heel weinig gedaan en vraagt wel hele goede, serieuze training om je paard heel te houden.
Trail is super leuk. Als een paard de basis er goed in heeft zitten, merk je ook dat veel al goed werkt. Body control bijv voor naast het hek of de L. En je kan hele leuke dingen zelf verzinnen om thuis te oefenen.
es77 schreef:superpony schreef:Barrel racen wordt in Nederland weel heel weinig gedaan en vraagt wel hele goede, serieuze training om je paard heel te houden.
Ja precies, een zwager van mij werkt bij de gemeente en kan voor mij pionnen regelen. Balkjes hebben we liggen en ik heb van die pop up zakken die je op zijn kop met haringen vast kan zetten. Dan kun je al iets leuks creëren
es77 schreef:Ja precies, een zwager van mij werkt bij de gemeente en kan voor mij pionnen regelen. Balkjes hebben we liggen en ik heb van die pop up zakken die je op zijn kop met haringen vast kan zetten. Dan kun je al iets leuks creëren
sanne1992 schreef:Ik heb mijn tinker x shire 8 jaar geleden omgeschoold naar western. Begonnen met trail en ranch riding, maar naar een overstap van instructeur is daar barrel racen bijgekomen.
Pleasure hebben we ook wel eens gedaan, niet echt ons ding, maar hij wil wel eens wat enthousiast worden, dus om zijn hoofd bij mij te houden wel eens handig. Ons doel is vooral zijn lijf lekker los houden, zijn hoofd lekker blij en lol hebben.
Barrel racen is wel echt helemaal ons ding geworden, wordt hij heel enthousiast van en hoef ik praktisch niks te doen behalve goed mee blijven zitten in zijn bewegingen. Hij kiest verder zelf wel het moment om de ton en de wissel tussen de tonnen.
Zie ook ons topic in mijn onderschrift.
Gebruikers op dit forum: Bytespider en 0 bezoekers