Een checkvraagje.....
Ik ben op zoek naar een nieuw paardje en heb op dit moment een leuke quarter op het oog. Hij is 9, lijkt echter nog nooit 5 panel getest te zijn. Uit zijn afstamming krijg ik geen zekerheid (ik kan de testresultaten van de ouderdieren niet terugvinden), dus wil graag voor aankoop in ieder geval testen.
Met de zoekfunctie kreeg ik wel wat boven water, maar er wordt dan altijd gesproken over Animal Genetics in de US. Als ik nu kijk zie ik ook een vestiging in de UK. Is er een reden waarom daar geen gebruik van werd gemaakt, of is dit gewoon pas recent opgestart?
Als complete panel test worden de testen hieronder opgegeven:

Ben ik hiermee volledig, of zou er nog iets anders getest moeten worden? (Kleur/patroon etc is niet heel interessant, het is is een bruine ruin

Ik las nl ook iets over '7 panel testen', maar kan niet terugvinden wat er dan extra in zou moeten zitten.
Verder nog tips waar ik over na zou moeten denken (behalve natuurlijk klinisch en eventueel röntgenologisch keuren)? Ik heb op dit moment ook een quarter, dus ben wel enigszins bekend met de 'gebruiksaanwijzing'.