Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
stef schreef:mijn shet heeft mens sensewas laatst met haar aan het spelen in de bak, als ik naar links sprong (voor haar) sprong zij om, als ik naar rechts sprong, sprong zij ook weer om, etc etc etc
. Dennis heeft ook horse sense, met een paard kan hij precies het zelfde, ook als ik er om vraag als ik er op zit. Dog sense heeft hij ook
.
.
Ze heeft haar hoofd laag, oren plat in de nek en regelmatig ook haar mond open om een hap te nemen 
farichta schreef:Er zijn ook zat arabieren met cowsense.
=^.,.^=
. Jaren geleden heb ik eens een paar keer geholpen bij de buren met het over de weg verplaatsen van kudde koeien of schapen...onze volbl. merrie Priscilla vond dit helemaal te gek en had er altijd geweldige schik in. Onze andere arabier Nirvana (dochter v. Priscilla) vindt schapen doodeng en kijkt altijd vol verbazing naar die bolletjes wol!!! Maar honden opjagen daar in tegen.....daar heeft ze minder moeite mee! ~~}> Summertje schreef:De koeien bij de buren in het land hebben horsesense, als ik er langs rijdt dan komen ze altijd bokkend op ons af en jagen zo m'n paardje op
.