wie kent qh/tuiger hengstje ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
twistfanc
Berichten: 89
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 22:26

hey,hallo allemaal toen ik deze pagina zag over really rugged kid heb ik heb ik me maar lid gemaakt op bokt.ik ben echt blij dat ik toe vallig vader is van mij paardje.die in mei 3 jaar wordt ik heb hem zondag twee weken.zijn moeder heet hollywood peppy san.en hij staat op de double r ranch.maar ik dacht het lijk me leuk wat over heb te vertellen Haha! Pling .
groetjes darryl en zal vanaf nu meer op bokt zitten OK dan!

slootje
Berichten: 181
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 22:37

Wordt er eigenlijk nog wat gedaan met Really Rugged Kid? Shows enzo? Wij hebben nl een kleinzoon van 'm en een dochter als 'verzorgpaard'.

twistfanc
Berichten: 89
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 22:42

ik heb eigelijk geen flauw idee want ik heb alleen gehoord en gelezen in ze papieren van em nieuwe paard dat dat ze vader was en heb gehoord dat die op de dJ's western training stal tond en heb hem eigelijk nooit echt gezien

twistfanc
Berichten: 89
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 23:18

zo ben dus wel erg blij met me hengstie en ik word volgende maand 16 en als ik 18 ben mag ik pas op hem starten in de wedstrijden maar als ik 18 ben is hij iets van 5 vanaf dan is het toch een mooi leeftiijd voor uhm voor in de wedstrijd en het hoef dan ngo niet persee meteen ik neem lkr alle tijd voor uhm voor dat ik hem kocht is met hem grond werk geofend bij peter simons en hij was wel al zo braaf dat dat dei nou al op ej stem stopt en zo hij vind het alleen eng als je teugels bewegen maar ik ga der hoog uti 1 keer per weer 10 a 20 minten op maar ik longeren ook heel veel en bij het eind verwen ik hem altijd lkr met slobber.
groetjes darryl *LOL*
Laatst bijgewerkt door twistfanc op 22-10-04 23:59, in het totaal 1 keer bewerkt

twistfanc
Berichten: 89
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 23:19

ik heb zondag tijd om fotos te plaatsen en zal ook wel van de moeder laten zal er alles te doen als ik zondag op de pc bent te zorgen voor foto's doegie
Laatst bijgewerkt door twistfanc op 23-10-04 00:18, in het totaal 2 keer bewerkt

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 23:22

Verward jammer ik zie niks.........

eveline_B

Berichten: 2833
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 23:26

Je moet de foto's wel even uploaden. Anders doen ze het niet.

twistfanc
Berichten: 89
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 23:27

ow sorry ben pas op bokt en heb alle sdoor maar alleen nog niet voor fotos

twistfanc
Berichten: 89
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 00:01

ik zal van de week even er alles aan doen om die fotos er goed op zetten
en fotos van zijn moeder en van hem zelf te plaatsen groetje darryl

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 00:29

slootje schreef:
Wordt er eigenlijk nog wat gedaan met Really Rugged Kid? Shows enzo? Wij hebben nl een kleinzoon van 'm en een dochter als 'verzorgpaard'.


Rugged wordt in showconditie gehouden, maar de bazin heeft te weinig tijd om al haar jongens op wedstrijden te showen. Rugged zijn volle broers en zussen zijn stuk voor stuk toppers in de showring, alleen door tijdsgebrek heeft Rugged niet een lang showrecord. Heel jammer, maar dat neemt niet weg dat het een uitstekende hengst is! Heb zelf tot 2x toe mijn merrie gedekt met Rugged en het zijn schitterende nakomelingen geworden. Kijk maar eens op www.ruggedenterprise.nl .

DubbelFun

Berichten: 88724
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 09:35

Dit is al een heel oud topic wat al lang niet meer gaat over waar de TS mee gestart is.
Slotje dus.