Bellatrix schreef:Bij wie ga je lessen?
Daihyo schreef:Niks mis mee. Bij Karel Bauer trainen al jaren mensen die Engels rijden. Met KWPN’ers. En die zijn alleen maar verbeterd. Goeie stap dus! Ben benieuwd wat je er van vindt.
Dilan93 schreef:wat leuk! Kan prima met een kwpn hoor![]()
[ [url=m/0fFHXD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/srHVCj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dz8iSt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/C69tTs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maartje1990 schreef:Wil ik ook gaan doen, niet omdat ik de western in wil maar omdat ik denk dat het echt een aanvulling kan zijn.
rina schreef:Niks om van te schrikken hoor. Ik heb ook jarenlang met een (ok halve, de andere helft was NRPS) KWPN-er western gereden. En zelfs niet onverdienstelijk.
Gewoon meepakken en pikken wat voor jou paard werkt. Have fun zou ik zeggen
germie schreef:Dilan93 schreef:wat leuk! Kan prima met een kwpn hoor![]()
[ [url=m/0fFHXD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/srHVCj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dz8iSt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/C69tTs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaaf. Welke vorm is dit?
Ik wil gewoon vanuit een dressuurbasis beginnen. Heb dus nog geen zadel, maar dat maakt niet uit natuurlijk. Wel evt. Een hoofdstel met splitreins. Of gewone teugels.
germie schreef:rina schreef:Niks om van te schrikken hoor. Ik heb ook jarenlang met een (ok halve, de andere helft was NRPS) KWPN-er western gereden. En zelfs niet onverdienstelijk.
Gewoon meepakken en pikken wat voor jou paard werkt. Have fun zou ik zeggen
Wordt zon alleskunner, springen, buitenritten, loopt voor de wagen, ik skie er achter, beetje dressuur, en straks nog een cowboypaard? Haha.
germie schreef:Dan komt ook zeker het probleem, waar vind je een passend zadel? Er wordt veel aangeboden, maar dat is rommel uit India. ik hoef ook geen zadel van 3000 euro dan, maar het moet wel passen. En bij Engelse zadels weet ik hoe het zit en waar je op moet letten. Maar met western? geen flauw idee.
germie schreef:Maar, kun je bij een boomloos westernzadel wel normaal opstijgen? Ik gebruik geen krukjes e.d. in principe. Daarnaast, zijn ze wel sterk genoeg? Ik vind de meeste boomloze engelse zadels niet fijn, je krijgt er een stoelzit van.
Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 0 bezoekers