Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shiraie schreef:Wat leuk voor je! Ik denk ook dat je budget genoeg is. Daar ga je het wel mee redden. Ik zelf ben momenteel ook aan het sparen voor een paardje die ik western wil gaan berijden. Maar bij mij staat het Natural Horsemanship voorop. Ik heb ook geen wedstrijdambitie. Moet ik ook niet hebben want ik ben nog niet zo heel ervaren met de western discipline. Altijd dressuur gereden maar ben nu toe aan een uitdaging. Samen met mijn paard western leren. Leuk hoor! We zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Alleen heb ik nog niet jouw budget. Deze heb ik ook niet nodig want ik ga voor een goedkoper ras. Ga je updates plaatsen in dit topic? Ben wel heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Succes!
StephanieLi schreef:Shiraie schreef:Wat leuk voor je! Ik denk ook dat je budget genoeg is. Daar ga je het wel mee redden. Ik zelf ben momenteel ook aan het sparen voor een paardje die ik western wil gaan berijden. Maar bij mij staat het Natural Horsemanship voorop. Ik heb ook geen wedstrijdambitie. Moet ik ook niet hebben want ik ben nog niet zo heel ervaren met de western discipline. Altijd dressuur gereden maar ben nu toe aan een uitdaging. Samen met mijn paard western leren. Leuk hoor! We zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Alleen heb ik nog niet jouw budget. Deze heb ik ook niet nodig want ik ga voor een goedkoper ras. Ga je updates plaatsen in dit topic? Ben wel heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Succes!
Wat fijn dat je ook bent aan het sparen voor een paard om western mee te rijden! Ik ga updates plaatsen zodra ik aan mijn zoektocht ga beginnen. Maar dat is natuurlijk volgend jaar pas voor mij. Ik ga allesinds zeker laten weten hoe alles zal verlopen en natuurlijk ga ik ook delen wanneer ik eindelijk mijn paardje vind.