Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sadira schreef:Het klinkt inderdaad alsof het gewoon niet in het hoofd van het paard op komt dat een volte ook een optie is, omdat die gewend is altijd terug naar de hoefslag te gaan. Ik zou op het moment dat ze dat doet net als Troi een correctie geven (niet lomp, maar gewoon aangeven dat je dat niet wil) en zodra ze een ander antwoord geeft, dus naar het midden ipv naar de hoefslag, dat meteen belonen. Dat kun je steeds meer uitbouwen tot het kwartje iets beter valt.
Daihyo schreef:Ik zou inderdaad eens beginnen met oversteken. Dus eigenlijk van B naar E, maar dan op elk willekeurig moment van de lange zijde. Wil ze meteen naar de hoefslag, corrigeren naar de overkant.
Slalommen is ook een goede. Je zou kunnen starten met een slalom op de binnenhoefslag en zo steeds meer naar het midden toewerken. Als dat goed gaat, kun je proberen een keer een volte om een pion te draaien en dan weer door naar de slalom.
Sizzle schreef:Ik zou het buitenbeen even weg laten, enkel ietwat in je heupen draaien zou wel eens voldoende kunnen zijn. Ik zou hem waarschijnlijk eerst met hele lichte contrastelling in de wending laten lopen.