Gezocht, een stal voor eenmalige westernles

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
keshia

Berichten: 3079
Geregistreerd: 31-10-04

Gezocht, een stal voor eenmalige westernles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-19 17:48

Alvast vooruit denkend aan de kerst {:)

Afgelopen jaar ben ik veel geholpen door mijn nieuwe groom. Een vrouw van stal die steevast alle wedstrijden clinics ed is meegeweest.
Nu zou ik haar graag een mooi kerstkadootje geven.
Zij heeft zelf altijd fanatiek western gereden. Maar haar paard is nu 29 en daar wordt niet meer op gereden. Ik zou haar graag een leuke les kadoo geven. Zij is een prima ruiter, die niet snel bang is. En zou haar graag een fijne les geven, en dus niet op een standaard hobbelpaard.
Ik heb werkelijk geeeeeeeeen idee waar ik ergens terecht kan voor zoiets, aangezien ik een échte dressuurprikker ben haha.

Dus wie kan me helpen aan een fijn adres met fijne lespaarden.
Wij wonen in de omgeving van Uden. Hoorde dat er best wat westernstallen in onze omgeving zijn.

Groetjes!

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 17:50

Wat een leuke verrassing heb je voor haar in petto ! :D
Ik ken weinig van western. Ook dressuurprikker hier :o maar er is een westerntopic denk ik.
Zal even voor je zoeken.

Edit; deze
[WN-AM] [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Denk dat er hier wel mensen zitten die je vraag kunnen beantwoorden :)

speurneusc

Berichten: 5384
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 17:53

keshia schreef:
Alvast vooruit denkend aan de kerst {:)

Afgelopen jaar ben ik veel geholpen door mijn nieuwe groom. Een vrouw van stal die steevast alle wedstrijden clinics ed is meegeweest.
Nu zou ik haar graag een mooi kerstkadootje geven.
Zij heeft zelf altijd fanatiek western gereden. Maar haar paard is nu 29 en daar wordt niet meer op gereden. Ik zou haar graag een leuke les kadoo geven. Zij is een prima ruiter, die niet snel bang is. En zou haar graag een fijne les geven, en dus niet op een standaard hobbelpaard.
Ik heb werkelijk geeeeeeeeen idee waar ik ergens terecht kan voor zoiets, aangezien ik een échte dressuurprikker ben haha.

Dus wie kan me helpen aan een fijn adres met fijne lespaarden.
Wij wonen in de omgeving van Uden. Hoorde dat er best wat westernstallen in onze omgeving zijn.

Groetjes!


wendy van osch in escharen, in de buurt van uden, heeft fb pagina

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 17:53

Rieky Young in Vorstenbosh.
Wendy van Osch, ook daar ergens volgens mij.

Twee reiningzusters waar je volgens mij ook wel eenmalig kunt lessen op een goed opgeleid paard.

keshia

Berichten: 3079
Geregistreerd: 31-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-19 17:55

Maflinger_S schreef:
Rieky Young in Vorstenbosh.
Wendy van Osch, ook daar ergens volgens mij.

Twee reiningzusters waar je volgens mij ook wel eenmalig kunt lessen op een goed opgeleid paard.



Ik ga haar volgend weekend eens uithoren. Volgens mij had zij bij wendy of rieky ooit eens gelest. :) nu klinkt het bekend haha.. dankjewel!

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 17:57

Wendy van Osch is idd een goede aanrader! Misschien ook leuk ipv gewone rijles een koeien clinic bij Wendy. Mits ze nog ruimte over heeft dit jaar.