HENGSTENSPECIAL!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 17:25

calemity_jane schreef:
ik heb de hengsten special net bij jos zitten lezen en ook zitten Vingers aflikken
heb een mooie hengst uitgezocht [nu alleen de merrie nog Bloos ]
en nog een hoop Geld, geld!

Vertel, vertel!!!!!! Verward

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 18:39

Ik ie de hengstenspecial inderdaad als een soort plaatjesboek!! Maar ik hoef dan ook geen merrie te laten dekken

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:04

Cassidy schreef:
Tja, iig wat origineler dan die blote man van vorig jaar...Haha!


Is deze Max Special Son dan ook van Rolf Peterka? Daar was de blote-man advertentie van vorig jaar toch van?
Want ik moet heel eerlijk toegeven dat ik Max Special Son niet ken Bloos! Is dat erg? Scheve mond

mehlika

Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zuidwolde drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:20

Max is het paard van Bea, mooie hengst, lange manen, volle staart....
Zo krijg je wel reacties,hahaha, een advertentie van je hengst en dan zo'n foto.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:28

Oeps, sorry Bea Scheve mond
Ik hoop de hengstenspecial binnenkort in alle rust te kunnen bekijken, hopelijk ligt hij morgen in de bus. Ik heb hem vandaag even gezien op het adres waar Jagger in de opfok staat. Wat mij opviel: hij was lekker dik dit jaar, het paard op de voorpagina was een erg mooi ding en het papier was volgens mij van goede kwaliteit, de foto's spraken erg!

Morgen hopelijk inhoudelijke informatie.. kom op TPG Knipoog

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 19:34

Hihihi, ik kende hem ook niet, hoor Haha!
ben wel benieuwd hoe hij er nu uitziet....

DubbelFun

Berichten: 88718
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:48

En daar was het hun om te doen Haha!

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 21:27

jojo schreef:
wat mijn man en ik zich wel afvroegen:is het gewoon een leuk plaatjes boek (om het simpel te zeggen) of pak je de quarterhengstenspecial er echt bij als je op zoek gaat naar een hengst??!!!

Wij hebben vorig jaar de hengstenspecial helemaal bestudeerd om op zoek te gaan naar een hengst en er dus ook 1 uitgekozen (Brio Glow Bars). Maar ik vind het altijd wel erg leuk om de hengstenspecial door te lezen.
[/quote]

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 21:29

Cassidy schreef:
Tja, iig wat origineler dan die blote man van vorig jaar...Haha!


Och, die vond ik ook wel leuk Knipoog Haha!

dirkje
Berichten: 712
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:00

ik mis er een!!!

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:13

Ik ben helemaal niet into western Haha!
En ik heb ook helemaal geen idee wat voor een boek het is, heb net gelezen dat er erg veel western hengsten instaan, en dat van..You just missed him, egt stoer Haha! Haha! Ik vind het ook altijd zo leuk om dat door te kijken, allemaal hengsten:P

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 23:39

er stond z'n mooie met die hele lange manen en die vlekken ben helemaal verliefd.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 23:55

calemity_jane schreef:
er stond z'n mooie met die hele lange manen en die vlekken ben helemaal verliefd.


Ik heb de Hengstenspecial nog niet gezien, maar bedoel je soms Cutter Bill Cody?

En wat betreft het adverteren zonder foto, het is wel grappig, maar mijn interesse heb je daar niet mee. Ook met een foto van alleen zijn hoofd trek je me niet. Ik wil een mooie foto zien van zijn lichaam. Helemaal als ik een paard op een wedstrijd heb gezien en in alle rust thuis nog eens wil kijken hoe hij nu echt gebouwd is. Dus...you just missed him? Dat is een gemiste kans, maar niet voor ons, voor de eigenaar van de hengst, die grof geld betaald voor een advertentie met foto in de Hengstenspecial, en er nieteens een foto van zijn hengst in heeft staan....Haha!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 00:08

misschien kreeg de eigenaar van de hengst wel korting Haha!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 00:21

Cassidy schreef:
Dus...you just missed him? Dat is een gemiste kans, maar niet voor ons, voor de eigenaar van de hengst, die grof geld betaald voor een advertentie met foto in de Hengstenspecial, en er nieteens een foto van zijn hengst in heeft staan....Haha!


Het is inderdaad Cutter Bill Cody.

Ik wil ook altijd een hele paard op de foto, geen koppies. Liefst ook niet in een slide, en dat zie je toch helaas het meeste. Het geeft wel een prachtig plaatje en zegt wat over de lenigheid van de hengst maat van zijn bouw word je geen haar wijzer Verward

Of hij lenig is blijkt overigens meestal wel aan het aantal overwinningen die in de advertenties staan Haha!

Enne Cassidy, ik denk niet dat Bea erg duur is af geweest deze keer Bloos

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 00:28

Maakt niet uit of Bea er veel geld voor heeft betaald. Er zijn ook mensen die op grond van een advertentie in de Hengstenspecial in het verleden een dekking uitgezocht hebben. En als ik me niet vergis is dat toch de bedoeling van de Hengstenspecial? Op moet ik het toch alleen maar zien als een plaatjesboek?

DubbelFun

Berichten: 88718
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 00:34

Iedereen heeft zo zijn eigen benadering. De één zal het juist kietelen om de hengst in het echt te zien. Jij bent er duidelijk niet gevoelig voor.

Reclame is een vak apart en de grens van anti-reclame is snel overschreden Pling

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 00:38

Tja, misschien had Bea wel geen goede foto van hem Lips are sealed Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 01:17

Het is inderdaad Cutter Bill Cody waarover je het hebt, calemity_jane. Een hengst met lange golvende manen en in buckskin tobiano, als ik het juist heb. Absoluut een heel apart paard!!

Ik heb nog wel meer paarden gezien in de hengstenspecial gezien waarvan ik dacht "wow", ook al heb ik hem alleen nog maar vluchtig door kunnen bladeren. Ik vind de advertenties van de Rawhide Ranch ook altijd erg mooi. Die red duns spetteren van het papier. En One Fine Remedy heb ik nog nooit in het echt gezien, maar ik vind het toch wel een mooi ding
Maar ook ik zweer bij Cutter Bill Cody, calemity_jane. Alleen de manen vind ik persoonlijk wat minder..

Solanos
Berichten: 191
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 09:23

Wat mij opviel is dat er t.o.v. andere jaren (veel Doc Bar) veel nakomelingen van Peppy San Badger in staan. En erg weinig paints. Ik vind het zeker niet alleen een plaatjesboek. Ik zou hier met het zoeken van een hengst beginnen en daarna hem een persoonlijk bezoekje gaan brengen.

dirkje
Berichten: 712
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:07

cutter bill cody zegt my persoonlyk helemaal niks.de een vind deze lengte manen stoer,ik dus helemaal niet!!!little banty rooster,die naam raak ik niet kwyt

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:50

Er stond trouwens ook nog een erg apart paard in van de Eifel Gold Ranch, ook een buckskin tobiano, meen ik. Ik zou toch wel graag een keer op die ranch gaan kijken!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 11:52

Cassidy schreef:
Tja, misschien had Bea wel geen goede foto van hem Lips are sealed Haha!

Whoehahahahaha!!!! *LOL*

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 11:53

dirkje schreef:
cutter bill cody zegt my persoonlyk helemaal niks.de een vind deze lengte manen stoer,ik dus helemaal niet!!!little banty rooster,die naam raak ik niet kwyt

Ja, die maakte ook een behoorlijke indruk in mij Lovers

DubbelFun

Berichten: 88718
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:54

Wij hebben toch ook een zoon van hem gezien toen we op kamp waren ??
Was ook een leuk beestje met een mooi kleurtje Lachen