(Ik hoop dat dit hier goed staat)
Na lang wikken en wegen heb ik de knoop doorgehakt, ik ben klaar voor iets anders !
Kort samengevat: bijna 5 jaar geleden een jonge ruin gekocht, met het doel om weer dressuurwedstrijden mee te rijden. Door een heleboel redenen en omstandigheden heb ik hem enkel de eerste 2 jaar echt kunnen trainen, daarna heeft hij vooral veel van het weideleven mogen genieten.
Mijn dressuurambities heb ik al lang laten varen, plezier stond voorop ! Maar ook dat kon ik maar niet vinden.. Ik ben mijn hart echter wel verloren bij working equitation en western (oa het trail gedeelte). Ik dacht meteen, dat wil ik ook eens proberen !
En nu voegen we de daad eindelijk bij het woord, we gaan er gewoon voor !
Ik ben enorm enthousiast, maar ik begin ook wel met een bang hart aan dit avontuur.
Gaat mijn paard dit wel goed oppakken ? Hij is op en top dressuurgefokt en zit aan de 1m70, dus ik ben er wel op voorbereid dat sommige oefeningen niet zo makkelijk met hem zullen verlopen als met een kleiner en compacter paardje.
Dus ik ben op zoek naar lotgenoten, om me misschien nog wat moed in te praten en me te inspireren ?

Ik wil dit ook allemaal op recreatie-niveau doen, gewoon voor de fun !