[VOLG] Yuri zijn dagelijkse obstakels :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sheeltje2

Berichten: 1769
Geregistreerd: 15-09-13
Woonplaats: Abbekerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-22 09:08

Update hihi :D

Yuri staat sind vorige week vrijdag weer terug op z'n plek :) 3 maanden training gehad zoveel geleerd en dat resulteerde in dat ik zaterdag mijn eerste ritje thuis op stal heb gemaakt gewoon gereden te bizar en zo happy voelde goed heb er zelfs galopje erbij gedaan wauw even traantje gelaten wat fijn dit :o

gisteren voor eerst met totaal drie paarden gereden in de bak we werden zelfs even gesandwicht haha de topper bleef rustig even een schrik moment hij ging een stuk in galop ervandoor dus dan maar misbruik maken en in die galop nog even paar extra rondjes gedaan :) de geiten die langs de bak lopen gaf hij gelukkig ook niks om dat is wel eens anders geweest wauw ik ben trots :D :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 22:41

Wat leuk! Klinkt als een heerlijke dag :D

Sheeltje2

Berichten: 1769
Geregistreerd: 15-09-13
Woonplaats: Abbekerk

Re: [VOLG] Yuri zijn dagelijkse obstakels :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-22 14:02

dankje ja was echt heel fijn :):) vandaag na 4 dagen vrij eens kijken of het wat wordt haha

Sheeltje2

Berichten: 1769
Geregistreerd: 15-09-13
Woonplaats: Abbekerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-23 16:39

zo zeg even tijd geleden is ook weer druk met van alles met mijn gezin en natuurlijk yuri..

we hebben sinds kort een trailer gekocht zo blij mee dus ik wil me gaan focussen om op vaker ander terrein te gaan oefenen :) het rijden gaat goed ik rij zo rond de 3x in de week dat laat me rug goed toe zegmaar en ik moet zeggen asl het weertje goed tegen zit dan ben ik al blij als ik gewoon 1x per week red haha

ik wil me aanmelden bij een binnenbak zodat ik daar af en toe heen kan moet nog goed kijken hoeveel tijd dat in beslag neem qua planning in het gezin welke avond of bv zaterdag ochtend beste uitkomt :)

ik doe dit jaar 1 wedstrijd in september aangezien ik al mijn centjes in de trailer heb gestopt dus vooral wil ook ook graag naar bos en strand zodat dat ook huiselijker voor hem wordt om ik hoop in de zomer mijn eerste bosritje te kunnen maken :D

onze nieuwe aanwinst *\o/*
Afbeelding

show van vorig jaar september
Afbeelding

maandag heeft hij zn jaarlijkse inenting gehad en gisteren de tandarts op bezoek gehad was ook best nodig genoeg scherpe randjes nu weer geheel netjes fijn hij is daar altijd best even onder de indruk van dus deze week doe ik kan dan ook voornamelijk longeren.

gisteren voordat de tandarts kwam even gelongeerd nou is toch wel leuk hoor hoe wij gegroeid zijn in het grondwerken we kunnen al galopwissels doen en dat vind hij zelf ook leuk om te doen :D

Skye93
Berichten: 44
Geregistreerd: 15-03-23
Woonplaats: Eindhoven

Re: [VOLG] Yuri zijn dagelijkse obstakels :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-23 22:32

Wat een ontzettend leuk paard heb je daar! Gave trailer ook :D En fijn dat de jaarlijkse APK ook weer even geweest is.

Jullie zijn leuk bezig, ik ga jullie volgen.

Sheeltje2

Berichten: 1769
Geregistreerd: 15-09-13
Woonplaats: Abbekerk

Re: [VOLG] Yuri zijn dagelijkse obstakels :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-23 15:43

Dankje gezellig :D *\o/* Afbeelding

Pepressel
Berichten: 17
Geregistreerd: 21-10-17
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 12:29

Wat is hij knap zeg <3
Gaaf hoofdstel ook!

Sheeltje2

Berichten: 1769
Geregistreerd: 15-09-13
Woonplaats: Abbekerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-23 14:18

dankje wel :):)


het gaat nu even helaas was minder met yuri ben 2 weken geleden op maandag naar de kliniek gereden met hem want ineens deed zijn achterkant het niet goed meer beide benen dik en totaal uit balans.... resultaat echo's laten maken alles in perfecte staat dus conclusie yuri heeft iets verkeerds gedaan waardoor hij net zoals bij mensen door zijn rug is gegaan ... hij reageerde daar heel heftig op maar dat ging vorige week woendag weer beter dus heb 2x gereden en verders alleen gelongeerd of vrij loopt hij sinds gisteren weer kreupel in zn achterhand nu gok ik dat het dit keer een hoefzweer is ga vanavond even extra check doen dan ga ik mijn hoefsmid even bellen pff ze houden ons bezig zo arme yuri ..

Daihyo

Berichten: 88047
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [VOLG] Yuri zijn dagelijkse obstakels :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 16:50

Oh balen zeg. Hopelijk niets ernstigs :(:)

Sheeltje2

Berichten: 1769
Geregistreerd: 15-09-13
Woonplaats: Abbekerk

Re: [VOLG] Yuri zijn dagelijkse obstakels :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-23 16:03

gisteren nogmaals goed bekeken het is niet een hoefzweer voel geen overduidelijke hartslag in zijn voet nergens warm want het is wel het been waar hij al 2x in korte tijd een hoefzweer heeft gehad

hij is weer gevoelig bij zijn si gewrichten de filmpjes die ik gemaakt had naar de dierenarts gestuurd en die zij wat ikzelf al geregeld had dat de osteopaat even naar hem moet kijken om eventuele blokkades weg te halen in zijn spieren dinsdag komt ze dus ben benieuwd