Het is de zoveelste diefstal, afgelopen najaar is mijn nieuwe zadel ook al gestolen daar. Vorig jaar zomer hebben ze het halster van het hoofd van mijn paard gestolen en er zijn al diverse longeerzwepen van mij gestolen. Het lijkt wel of ik achtervolgt word door de duivel. Voor mij is dit de druppel en als ik erachter kom wie mijn hoofdstel heeft gestolen sta ik niet voor de gevolgen in. Ik ben het meer maar dan ook meer dan zat daar...... Een zeer verdrietige Cindy

gister heb ik een hoofdstel gevonden lag achter de voerton bij de kasten ( loopstallen ) het is bruin met een oor met een zwarte neusrien extra eraan heel erg lange teugels en een bit met twee kleuren lijkt op een stang ( ben geen westernexperte
heb dus geen idee hoe dit allemaal heet ) maar heb het aan nadine gegeven... dus misschein heb jij hier wat an
) en of ik de waterton in Escala's stal moet (laten
heb Wen ook al een sms-je gestuurd...) zetten... en of het erg glad zal zijn op het erf en het voor mij dus wel zin zou hebben om de kou te trotseren en vanavond naar stal te lopen...