[VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Granoek
Blogger

Berichten: 10482
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 12:41

oooh meen je niet :( dat is wel balen zeg!
Maar wat je zegt, zo is het inderdaad met shows. En dat gebeurt je maar 1 keer!

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 13:36

Dienblad!!! :+ :')

Even afgezien van je foutje, lekker boeiend. Zie het als een leuke oefening :D :D Ze doet het verder echt heel braaf allemaal!

Sicayes

Berichten: 3540
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 14:01

Ik ga een spalkje in je jasje maken hoor :')

Overigens is je manier van showen niet heel gek met je ene arm opzij. Is soort hele ‘oldschool’ show manier (dus kan zijn dat evt instructie je daarom er nooit echt op heeft gewezen). Maar indd, nu is de dienblad methode gebruikelijk :')

Jammer van je oop maar kan gebeuren. Ze doet het verder toch hartstikke netjes?! +:)+ Nog een kleine showtip, bij de IHT word je paard gescored ‘alsof je erop zit’ waarmee ik bedoel.. ze doen eigenlijk een beetje alsof jij er niet naast staat als je over obstakels gaat. Dus Joy mag je met dr hoofd over balken en de brug laten stofzuigeren en kijken zoals ze bij de Trail ohz graag zien (dat ze bedachtzaam is op het pattern)
Zoals je bijv hier ziet op 1:25:



Ohja en! Je mag zelf omlaag kijken. Daar ben ik vooral heel blij mee want mijn grootste angst toen ik een keer iht ging doen en dit niet wist was dat ik zou struikelen over de balken omdat ik vooruit wilde blijven kijken _O-

Laat je nog weten hoe het ging met Suzanne? :D

Avalanche

Berichten: 16129
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:14

Van mij geen commentaar hoor, ik vind het echt heel keurig en ik ben impressed :D Joy zo braaf ook <3

Granoek
Blogger

Berichten: 10482
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:17

ik heb veel verstand van dienbladen, maar wat ze in de paardensport doen is me een vraagteken :')

Maflinger_S
Berichten: 12172
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:24

Ziet er rustig en doordacht uit. Jammer dat je out of pattern was en ik hoorde een flinke "kloenk".

Die tie down met jas aan- en uittrekken ga ik ook eens oefenen.

Sicayes

Berichten: 3540
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 17:21

Granoek schreef:
ik heb veel verstand van dienbladen, maar wat ze in de paardensport doen is me een vraagteken :')


Hahahaha nou bij de showmanship en tussenstukjes van de iht is het de ‘bedoeling’ dat je je armen en handen zo houd alsof je een dienblad vast hebt. Dat is (zeggen ze) de ‘correcte showhouding’

Squeeze the boobies en hold your tray :')


Afbeelding

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-20 17:59

_O- die opmerkingen van jullie haha!

Maar dank voor de tips! Nou en ik hield toen ik nog in de horeca werkte het dienblad altijd naar opzij. Dus. Lekker puh. :') :+ Nee helemaal gelijk, dat kijken en mijn houding is zeker nog een dingetje. Maar ach, zo voor een eerste keer :D

Ja doen Maflinger! Ik was bang dat Joy weg zou lopen... Dit is het laatste filmpje en ze was er duidelijk klaar mee haha

Suzanne Taal is net geweest en het was superleuk! Joy (maar vooral ik) hebben veel geleerd. Ik moet meer een "leider" zijn waardoor Joy zich op mij focused ten alle tijden. We hebben gewerkt met de vlag :)F (alweer dacht Joy := ) en we hebben huiswerk mee :D . Volgende keer komt het grove geschut en gaan we de zoon van de staleigenaar vragen om met de grasmaaier door de bak rijden.

Suus vond Joy heel tof (brutaal, maar erg lief) en vooral groot. Goh. Dat hoor ik voor het eerst.

...

_O-

Ik ben wel helemaal gesloopt nu en Joy stond gewoon te slapen aan het einde van de sessie. Er is een filmpje gemaakt, dus zodra die er is zal ik m delen!

Vandaag bestaat onze stal 10 jaar, we hebben met alle pensionklanten een mooie collage, champagne, bierpakket, dinerbon en een mega bos bloemen gegeven en voor ons was er taart en een supergaaf vest met jubileum opdruk! *\o/*

Dus nu lekker een avondje de les verwerken. Joy mag nog met bijrijdster aan de bak denk ik, want het is eigenlijk haar dag vandaag. Maar ze zal straks wel weer wat opgeladen zijn.

Granoek
Blogger

Berichten: 10482
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:45

ooooh hahahaha zo loop ik niet met mijn dienbladen, dat zal de verwarring geweest zijn _O-
Squeeze your boobies hahahahahah zie me al over het terras lopen met een dienblad vol bier richting een groep wielrenners _O-
Sorry, beelddenker :')

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-20 18:56

Granoek schreef:
ooooh hahahaha zo loop ik niet met mijn dienbladen, dat zal de verwarring geweest zijn _O-
Squeeze your boobies hahahahahah zie me al over het terras lopen met een dienblad vol bier richting een groep wielrenners _O-
Sorry, beelddenker :')


_/-\o_ _O-

Ik zie het ook levendig voor me hoor hahahaha

Sintara

Berichten: 7433
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:38

Granoek schreef:
ooooh hahahaha zo loop ik niet met mijn dienbladen, dat zal de verwarring geweest zijn _O-
Squeeze your boobies hahahahahah zie me al over het terras lopen met een dienblad vol bier richting een groep wielrenners _O-
Sorry, beelddenker :')


Ook een manier om meer fooi te verdienen :')

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-20 19:39

Wahahahaha! Ik zie nu Oktoberfest achtige taferelen... In zo'n dirndel... met zo'n spleet... :')

Maflinger_S
Berichten: 12172
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 20:12

@Granoek: wat is er mis met klantenbinding? :D

Sicayes

Berichten: 3540
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 20:18

Hahahaha _O- en dan met zo’n zwier dat glas voor iemand zn neus neerzetten. Goed :')
Zonder dollen het was heel netjes hoor! Joy kijkt er niet op of om van allemaal.

Leuk dat het goed ging met Suzanne! Ben benieuwd naar je filmpje. En wat lief dat jullie zo’n cadeau hadden voor de stalhouders. En taart Y)(^) is altijd welkom natuurlijk.

Maflinger_S
Berichten: 12172
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 20:30

Als je ooit bij het Oktoberfest geweest bent, in München, kan je niet anders dan groot respect hebben voor de dirndldames die werkelijk grote hoeveelheden grote glazen bier in 1x meenemen en meestal zonder morsen daar krijgen waar ze moeten zijn.

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-20 20:36

Nou dat is zeker waar ML! Er zijn zelfs wedstrijden in toch? Met hoeveel pullen ze tegelijk kunnen lopen? :))

Met oog op de winter (ok tikkie overdreven misschien) heb ik maar even wat onderdekens besteld. Want deze onderdekens zijn in NL bijna op. Ik heb een maatje kleiner besteld dan de buitendeken. Ben benieuwd!

Onderdekens nu in 180 en 280 gram:
Afbeelding

Buitendeken is 80 gr. En 1690 DE:
Afbeelding
Afbeelding

Mevrouw gaat echt geschoren worden komende winter. We gaan wat meer doen en ze heeft het zo snel warm :( . Moet alleen nog een regendeken. Maar van dit merk zijn ze duuuuur. Iemand nog een idee voor een 0 grams deken voor brede boeg, dikke billen en lage schoft? Maat 195+ :+

Edit: Suus heeft indruk gemaakt, nog geen uur binnen en pooped:
Afbeelding

Totdat er aandacht is. Want aandacht. Daar kan je Joy voor wakker maken :+
Afbeelding

Granoek
Blogger

Berichten: 10482
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 00:50

Brede borst, dikke billen, lage schoft: dit klinkt als mijn field of expertise.
Kijk eens op de bighorseshop, die hebben brede borst en hals dekens, weet alleen niet of ze ze ook in normalere laten hebben. En bucas heeft ook big neck varianten.
Maar voor een van onze trekpaardhzngsten hadden wij een gewone première in 215 en die paste prima rond de borst

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-20 15:45

Dank! Joy zit qua maat zo rond 195. De buitendeken die ik heb is 203, maar die mag wel wat groter vallen vind ik.

Meestal is bucas het merk voor quarters (of amigo) maar die zitten net ffies te krap bij haar boeg. Dikzak.

MirandaMalik

Berichten: 9898
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 17:34

Mooie deken!
Ik heb een rarebier dus over maten van type bulldozer weet ik niks. :D

Jammer dat je een foutje maakte maar dan was het een hele goede oefening. _O-
Jullie zien er wel goed uit zo samen, echt op elkaar ingespeeld. :))

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-20 17:39

Dankje! Haha als ik Joy niets vertel over dat foutje gaat het vast de volgende keer nóg beter *D

Heb nog getwijfeld om m vandaag over te doen. Maar het weer, de drassige buitenbak en het feit dat gister voor Joy best een pittige dag was heeft me doen besluiten om het lekker te laten.

Ik heb wel dit!

Erg leuk gedaan! Heb ook veel zin in de volgende keer *\o/*

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-20 16:11

Joy heeft een broertje! *\%/* <3

Zoals mijn voorspelling, een palomino hengstje dus :D

Afbeelding
Vannacht geboren!

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 16:29

Wat leuk!! Beide ouders hetzelfde? Heeft ie al een naam? :D

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-20 16:31

Andere papa :D (Chic Surprise!) ik had een naam bedacht voor als het een hengstje zou worden, die vond de fokster ook leuk, dus ben benieuwd!

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-20 16:43

Afbeelding
Afbeelding
<3

MirandaMalik

Berichten: 9898
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 17:14

De kleur klopt niet maar hij heeft wel veel van Joy weg vind ik!