Zeer goed terechtkomen is belangrijker dan de prijs, maar eerlijk is eerlijk: het verkoopbedrag zou ik wel in een spaarpotje willen stoppen om er eventueel over een paar jaar weer een soortgelijk paardje voor terug te kunnen kopen

En ik wil haar ook niet te aantrekkelijk maken voor mensen die er even snel een slaatje uit willen slaan en haar snel weer door willen verkopen, ze verdient een 5 sterren blijvend huisje. (ik snap dat je dat niet kan garanderen maar je kan het wel zo goed mogelijk proberen natuurlijk

Zouden jullie alsjeblieft even mee willen denken wat voor aankoopbedrag hiervoor dan realistisch is, zowel voor koop als verkoop?

AQHA Merrie van 10 jaar, grote maat D-pony met leuke afstamming om eventueel een keer een veulentje mee te fokken.
Paardje heeft een zeer goede western en grondwerk basis.
Wordt vooral mee buiten gereden omdat ze dat het leukste vindt en daar ook heel braaf voor is.
Lief karakter, lief met kinderen.
Heel sociaal en zeer makkelijk met andere paarden, gaat makkelijk in een nieuwe kudde op.
Komt hard hinnikend aangalopperen als je haar roept, echt super leuk

Soepel/ lichtvoetig en enthousiast diertje dat graag aandacht krijgt.
Als ik het zo opschrijf ben ik bang dat ik mezelf wel voor mijn kop kan slaan als ik haar verkoop...want zie het maar weer eens terug te vinden...maar ik vind het ook niet eerlijk tegenover haar als ze hier gaat staan verstoffen

Willen jullie even meedenken wat een realistische vraagprijs is voor zoiets?