is gekomen. Graag wil ik weten of de bioscan dan wat is en zo ja, hoe het werkt, hoe vaak het nodig is, wat de resultaten zijn, wat de kosten zijn etc. En heeft er nog iemand ervaring mee? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
is gekomen. Graag wil ik weten of de bioscan dan wat is en zo ja, hoe het werkt, hoe vaak het nodig is, wat de resultaten zijn, wat de kosten zijn etc. En heeft er nog iemand ervaring mee? 
Pride zal waarschijnlijk gaan staan pitten maar toch heb ik het idee dat hij nooit écht helemaal ontspant. Mij was ook aangeraden om ttouch met hem te gaan doen. Maar even de financiele kant, wat kost zoiets eigenlijk? En wat is de duur van een behandeling en zijn er evt nog vervolgbehandelingen nodig etc. En komen die mensen door het hele land? (alhoewel ik wat dat betreft geluk heb met flevoland, het ligt lekker centraal )
, ze stond ook lekker te geeuwen en vond alle aandacht wel wat.cornelie schreef:Maar heeft een paard na zo'n tijd dan nog steeds last van brandmerken? En hoe zit het eigenlijk, wordt er na een behandeling ook weer gescant? En dan zou dus de volgende scan al minder punten aan moeten geven? Zijn er ook hormonale 'problemen' mee te vinden ?