Naam veranderen maar hoe?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elinexlevi

Berichten: 315
Geregistreerd: 12-05-15
Woonplaats: dordrecht

Naam veranderen maar hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 00:51

Hee iedereen ik had een vraagje.
Ik heb een leuke new forest pony en rijd western met hem en wil binnekort beginnen met eerste wedstrijdjes. Om het af te maken zou ik graag wel een echte western naam geven echt een stoere lange naam. Ik weet niet of dit Uberhoud wel kan omdat hij bij het newforest stamboek ingeschreven staat. Hij moet wel gewoon levi blijven heten dus ook levi in z'n naam houden. Z'n volledige naam is maulah's levi. Iemand hier ervaring mee of weet hoe het kan en het Uberhoud wel kan :D ideeën van namen zijn dan ook uiteraard welkom. Foto is van mij en mn pony (tijd geleden is nu veel afgevallen, om daar een discussie voor uittesluiten :D )
Afbeelding

Koetjesreep
Berichten: 1249
Geregistreerd: 18-10-09

Re: Naam veranderen maar hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 01:04

Dit kan normaal gezien wel bij 't stamboek, maar ik dacht dat je ook gewoon de 'wedstrijdnaam' kan laten veranderen, en de 'stalnaam' dan 't zelfde blijft.. Bel anders eens naar het stamboek waar ponylief staat ingeschreven?

elinexlevi

Berichten: 315
Geregistreerd: 12-05-15
Woonplaats: dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 01:09

Koetjesreep schreef:
Dit kan normaal gezien wel bij 't stamboek, maar ik dacht dat je ook gewoon de 'wedstrijdnaam' kan laten veranderen, en de 'stalnaam' dan 't zelfde blijft.. Bel anders eens naar het stamboek waar ponylief staat ingeschreven?


Dankje :) zat k idd ook beetje voor te kijken. Wel beetje akwerd haha: hallo, zou ik de naam van mn pony kunnen veranderen :P

Koetjesreep
Berichten: 1249
Geregistreerd: 18-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 01:12

elinexlevi schreef:
Koetjesreep schreef:
Dit kan normaal gezien wel bij 't stamboek, maar ik dacht dat je ook gewoon de 'wedstrijdnaam' kan laten veranderen, en de 'stalnaam' dan 't zelfde blijft.. Bel anders eens naar het stamboek waar ponylief staat ingeschreven?


Dankje :) zat k idd ook beetje voor te kijken. Wel beetje akwerd haha: hallo, zou ik de naam van mn pony kunnen veranderen :P


Je kan 't gewoon vragen hoor :D Ik heb enkel de roepnaam van mijn pony veranderd en ben niet van plan zijn échte naam te veranderen, maar mocht ik ooit op wedstrijd gaan, zou ik zijn wedstrijdnaam ook graag zijn roepnaam hebben :D

elinexlevi

Berichten: 315
Geregistreerd: 12-05-15
Woonplaats: dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 01:45

elinexlevi schreef:
Koetjesreep schreef:
Dit kan normaal gezien wel bij 't stamboek, maar ik dacht dat je ook gewoon de 'wedstrijdnaam' kan laten veranderen, en de 'stalnaam' dan 't zelfde blijft.. Bel anders eens naar het stamboek waar ponylief staat ingeschreven?


Dankje :) zat k idd ook beetje voor te kijken. Wel beetje akwerd haha: hallo, zou ik de naam van mn pony kunnen veranderen :P


Je kan 't gewoon vragen hoor :D Ik heb enkel de roepnaam van mijn pony veranderd en ben niet van plan zijn échte naam te veranderen, maar mocht ik ooit op wedstrijd gaan, zou ik zijn wedstrijdnaam ook graag zijn roepnaam hebben :D[/quote]

Jaa zou idd heel graag z'n wedstrijd naam veranderen dan. Maulah's levi klinkt zo dressuur haha gewoon lekker lange western naam *\o/*

Koetjesreep
Berichten: 1249
Geregistreerd: 18-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 03:49

elinexlevi schreef:
Jaa zou idd heel graag z'n wedstrijd naam veranderen dan. Maulah's levi klinkt zo dressuur haha gewoon lekker lange western naam *\o/*


De mijne zijn naam is Palle Van De Fjordenfarm, met als roepnaam heel simpel Snow :D Alhoewel ik hem ook wel eens gewoon 'pony', 'veulen' of 'fjord' durf noemen :P

elinexlevi

Berichten: 315
Geregistreerd: 12-05-15
Woonplaats: dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-15 20:09

Koetjesreep schreef:
elinexlevi schreef:
Jaa zou idd heel graag z'n wedstrijd naam veranderen dan. Maulah's levi klinkt zo dressuur haha gewoon lekker lange western naam *\o/*


De mijne zijn naam is Palle Van De Fjordenfarm, met als roepnaam heel simpel Snow :D Alhoewel ik hem ook wel eens gewoon 'pony', 'veulen' of 'fjord' durf noemen :P


Heb toch wel stoere bedacht hoor :o
Maulah's pants of levi
Maulah's levi Strauss en co

(levi spreek je uit als lievai)

troi
Berichten: 17044
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:04

Though jeans from the new forest
:D

Anoniem

Re: Naam veranderen maar hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:07

Maak er dan wel Tough van haha.

troi
Berichten: 17044
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:09

Anoniem schreef:
Maak er dan wel Tough van haha.



Hihi oeps

elinexlevi

Berichten: 315
Geregistreerd: 12-05-15
Woonplaats: dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 01:26

troi schreef:
Though jeans from the new forest
:D


Heb leuke naam! :D
maulah's jeans of levi :j dit word hm denk ik <3