Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

aalstreep schreef:Iemand in jouw buurt weet ik even niet, maar je kan wel even de lijst van trainers er op na checken.
[/quote]
Ben topografisch niet zo sterk aan gelegd. En je weet zelf beter wat ver en niet ver is.
xDenies schreef:aalstreep schreef:Iemand in jouw buurt weet ik even niet, maar je kan wel even de lijst van trainers er op na checken.
Als je dat zou willen doen erg graag!
Ben topografisch niet zo sterk aan gelegd. En je weet zelf beter wat ver en niet ver is.
[/quote]
Maflinger_S schreef:Leuk, een buurtgenoot.
Western met een fjord is prima te doen, reining is dan alleen niet het meest aangewezen onderdeel. De disciplines pleasure, horsemanship, showmanship en trail liggen meer voor de hand. Voor een trainer aan huis kan ik je Iris van Collem of Peggy de Kraa aanraden.
Ga op 17 oktober eens kijken in Woubrugge, daar vindt een westernwedstrijd plaats waar alle deze disciplines aan bod komen.
is een WRAN wedstrijd, dat zou je dan ook gaan starten met je fjord.
) is bij de Golden Way stables in Woubrugge.
En dat is ook afhankelijk van hoe goed de ruiter is die je les geeft.(niet altijd hoor..)
Judith1983 schreef:Jammer ik kan 1 november niet. Wanneer is er een volgende snuffeldag want zie dat de meeste wedstrijden of evenementen al geweest zijn om te kijken. Heb in het verleden een poosje westernles gehad maar heb er geen leuke herinneringen aan. Maar wil het graag een nieuwe kans geven. Heb geen eigen paard of een paard waarmee ik les zou kunnen nemen. En ik weet ook niet welke richting of discipline ik leuk vind. En financieel heb ik ook niet veel ruimte dus. Zou graag een dagje willen meelopen of zo iets dergelijks maar begrijp ook dat niet iedereen daarop zit te wachten. Iemand ideeën soms alvast bedankt