Zoektocht naar goede jeans

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16280
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Zoektocht naar goede jeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-15 21:18

Hoi!

Ik ben echt al een jaar opzoek naar goede jeans. Mijn maat is erg lastig heb ik gemerkt want wat ik tot nu toe heb gepast pas ik gewoon niet. Ik heb lange benen dus ik heb bij de country mill vorig jaar een cruel girl jeansbroek gekocht. Toen ik ging rijden merkte ik dat de broek bijna boven mijn laarzen uitkwam := En het was al een xxlong.
Waar halen jullie je broeken vandaan? Ik wil namelijk niet een hele dure broek.

troi
Berichten: 17044
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Zoektocht naar goede jeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:01

Wat is jouw normale spijkerbroek lengtemaat?

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16280
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-15 22:02

Ik heb echt geen idee := Ik heb maat 38/40 . Hoe kan je de lengtemaat opmeten?

Als ik bij de primark ben neem ik meestal wel de xtra long versie van de skinny jeans

troi
Berichten: 17044
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 12:57

Maureen95 schreef:
Ik heb echt geen idee := Ik heb maat 38/40 . Hoe kan je de lengtemaat opmeten?

Als ik bij de primark ben neem ik meestal wel de xtra long versie van de skinny jeans


Veel spijkerbroeken hebben inchmaten voor de lengte. Bijv 32( das normaal) / 34/36. Ik heb bijv voor rijbroeken lengtemaat 40 nodig maar in dagelijks leven 36 en ik ben 1.85 lang.
De maat die jij opnoemt is de taillemaat dat staat los van de lengtemaat.
Overigens heeft arthur veel broeken die tijdens de xmas sald erg goed te betalen zijn.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16280
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Zoektocht naar goede jeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-15 13:04

Oke dankjewel! ik spaar inderdaad al voor de christmas sale :D Hopelijk kan ik daar dan een goede broek scoren :)
Thanks voor je advies!

Kirrr

Berichten: 6200
Geregistreerd: 30-07-07

Re: Zoektocht naar goede jeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 10:49

Ik heb altijd cruel girls, die X-long voldoet al voor mij. Maar xx is fijner.

Had bij arthur ook cruel girls gekocht, maten zijn helemaal anders en ze zaten ook volledig anders. Van de andere merken waren er alleen nog grote maten.

superpony
Berichten: 25407
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Zoektocht naar goede jeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 12:11

Moet je toch je lengte maat weten. Ik ben maar 1.68m en heb nrmaal 32 lengte. Voor rijden 34.
Ik had allemaal wranglers, maar vind ze niet fijn. Ga nu naar jeans centre of c&a etc en pas gewoon wat broeken. Model is ook belangrijk, aangezien iedereen anders is.
Heb bijv broeken met lage taile die ik alleen in de winter gebruik als ik er een vest op kan dragen.
Maar heb ook 2jr terug 2 broeken gekocht voor iets van 70 euro bij c&a. Blijven prima bij intens gebruik en stalwerk etc.
Er zijn ook online shos die speciale maten verkopen. Heb je niet de naad anders, maar ik zelf let daar niet op

Als je broek omhoog kruipt moet je echt op je houding en hulpen gaan letten.

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Re: Zoektocht naar goede jeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 04:34

Misschien de wrangler Q-babys eens proberen? De Q-babys hebben vanaf maat 5/6 lengtemaat 38. Ik zou zelf maat 38 kunnen gebruiken voor rijden, helaas komen ze in mijn maat niet in lengtemaat 38. Maar het is voor mij wel de broek die het beste zit qua pasvorm en aan de lengte voldoet voor het rijden. Ik heb echt -tig merken geprobeert en dat is het enigste merk dat voor mij werkt.