Welke western laarzen en in winkel of webshop?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BayJarig

Berichten: 243
Geregistreerd: 14-02-10
Woonplaats: Zuid Holland

Welke western laarzen en in winkel of webshop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 15:30

Ik ben op zoek naar western rijlaarzen maar ik twijfel heel erg om iets online te bestellen. Ik zit vaak tussen maat 40 en 41 en ik heb smalle voeten en smalle kuiten. Nu maakt dat laatste niet heel erg uit bij western laarzen maar ik wil ook niet dat ze super ruim zitten. Daarom pas ik het liefst schoenen eerst.

Dus ik vroeg me af of iemand een winkel kan aanraden in de buurt van Den Haag of Amsterdam of een merk laarzen die aan mijn criteria voldoen. Bijv. bij een webshop met een goed retour beleid voor het geval dat ze toch te groot/klein zijn :D

PS tweedehands vind ik ook prima! Maar ik kan nooit iets vinden in mijn maat in de buurt zodat ik eerst kan pasen :P

ClaudiaDer

Berichten: 1268
Geregistreerd: 31-10-12
Woonplaats: Smilde

Re: Welke western laarzen en in winkel of webshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 13:53

Ik heb laarzen bestelt bij Kramer, die pasten toen niet en kon ik gewoon weer terugsturen! Vervolgens bij de cowgirlstore besteld (ook omdat je daar gewoon weer terug kan sturen) en deze pasten gelukkig wel :)
Die 2 sites vond ik zelf heel erg fijn!

BayJarig

Berichten: 243
Geregistreerd: 14-02-10
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Welke western laarzen en in winkel of webshop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-15 17:19

Ok dank je!
Ik zit ook te denken om een kijkje te nemen bij Arthurs Westernstore. Heeft iemand hier ervaringen mee?

8nnemiek

Berichten: 43534
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Welke western laarzen en in winkel of webshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 17:22

Arthurs heeft echt enorm veel!
Al zou ik wachten tot kerst, dan is er een aantal dagen uitverkoop met flinke kortingen.
Wel blijven mij dan elk jaar weer andere spulletjes aan de handen plakken, dus nog niet veel goedkoper uit O:)

BayJarig

Berichten: 243
Geregistreerd: 14-02-10
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Welke western laarzen en in winkel of webshop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-15 13:00

Dank je, goeie tip! Ik ga zeker tegen die tijd kijken (en een beetje sparen van tevoren :P )