Western ponnykamp

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Galathil

Berichten: 1257
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Seven Kingdoms

Western ponnykamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 11:47

(Sorry als dit topic verkeert staat)

Ik ben net overgestapt naar western en ben opzoek naar een western ponnykamp (voor 2016, maar wil al vroeg plannen) , ik had er via google al wat gevonden :

De will's ranch en Japero , heeft er iemand ervaringen met deze kampen?

Ook zag ik ride by the sea, alleen weet ik niet of daar ook kampen worden gegeven?

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen :)

JoycexEnya

Berichten: 5959
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 11:51


Galathil

Berichten: 1257
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Seven Kingdoms

Re: Western ponnykamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 11:56

Ik ben nog te jong voor el rancho de verano (ben nu 14)

Heb je ook evraring met de silver ranch? Op de website staat best weinig over wat je gaat doen met kampen...

Ga ook eens in dat andere topic kijken, misschien dat daar nog recensies staan :)

JoycexEnya

Berichten: 5959
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Western ponnykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 11:57

Nee sorry geen ervaring ermee, ik rijd niet meer western

Galathil

Berichten: 1257
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Seven Kingdoms

Re: Western ponnykamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 11:59

Oke, toch bedankt!

mie123gie
Berichten: 1319
Geregistreerd: 14-02-11

Re: Western ponnykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 12:04

Ik ben twee keer op kamp geweest bij de silver ranch! Het is daar altijd super gezellig, je rijd veel en je pakt verschillende disciplines van de Western mee. Ook help je mee op stal en krijg je een leuk stukje theorie over de Western. Veder word er gewoon lekker rond getut op stal en doe je dingen als bijvoorbeeld film kijken of een speurtocht. Ik heb het daar altijd ongelofelijk naar mijn zin gehad :)

Galathil

Berichten: 1257
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Seven Kingdoms

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 12:13

mie123gie schreef:
Ik ben twee keer op kamp geweest bij de silver ranch! Het is daar altijd super gezellig, je rijd veel en je pakt verschillende disciplines van de Western mee. Ook help je mee op stal en krijg je een leuk stukje theorie over de Western. Veder word er gewoon lekker rond getut op stal en doe je dingen als bijvoorbeeld film kijken of een speurtocht. Ik heb het daar altijd ongelofelijk naar mijn zin gehad :)


Klinkt inderdaad leuk! :)

itsx_ilse
Berichten: 1
Geregistreerd: 09-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 22:00

Ik heb ervaring met ponykamp bij Will's Ranch. Voor mij beviel het heel erg goed. Ik reed eerst 6 jaar engels maar me vader stelde dit voor omdat het bij me in de buurt was. Met 0% western ervaring ben ik daar heen gegaan. Ik vond het heel erg leuk en intressant omdat ze ook met horsemanship werken. Na tijdje ben ik gestopt met engels en ben ik overgestapt. Ik rij daar nu circa 2 jaar en beide ponykampen gedaan. Volgend jaar als ik kan ga ik ook weer :) Met de rest van de westernkampen heb ik geen ervaring sorry