[WN] WNL of Crazy cowgirl ranch

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ceetje_bokt

WNL of Crazy cowgirl ranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-15 18:31

Naast mijn 'gewone' manegelessen, wil ik graag western rijden. Ik denk dan aan eens in de twee weken een les, waarschijnlijk privéles, maar dat weet ik nog niet. In mijn woonomgeving zijn weinig stallen dichtbij, maar WNL in Zwartewaal en Crazy CR in Gouderak zijn nog een beetje te doen. Alphen en Wassenaar zijn echt te ver weg. Ben als western rijder een beginneling. Welke stal van deze twee raden jullie aan en waarom? Ik wil graag serieus leren western rijden.

JoesPleasure

Re: WNL of Crazy cowgirl ranch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 20:51

Ik les bij WNL en vind het een geweldig fijne stal. Brave western getrainde paarden en goede instructie. Weet alleen niet of het handig is om dressuur en western te combineren, maar dat is aan jou ;)

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-15 20:58

Dank je voor je reactie! Nog meer mensen?

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 08:33

Ik heb goede ervaringen met WNL! :) Zelfde onderbouwing als bovenstaande.

En wat betreft dressuur en western, ik heb een tijd western en dressuur naast elkaar gereden, ging voor mij prima. :j
Al lag op een gegeven moment het zwaartepunt wel bij de western, maar ik had geen last van mijn dressuur basis.
Ligt er maar net aan hoe makkelijk je schakelt, en paardrijden is toch hoofdzakelijk paardrijden. :Y)