BOKTKAMP 2004!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 18:48

Ja euh jij bent bijna 30 en ik zit op de twee derde!!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:30

he, weer mislukt Knipoog Maar ben je samen met paard ook geen 30?

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:30

Chantalleke schreef:
Ja euh jij bent bijna 30 en ik zit op de twee derde!!

Vorig jaar waren er wel meer die rond de 2/3 zaten hoor Haha!
Je moet je alleen afvragen of je met zo'n stel giegelmutsen van rond de 30 die een paar daagjes zijn losgelaten, wil samenzijn.
Verward

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:34

vera"]
[quote="Chantalleke schreef:
Ja euh jij bent bijna 30 en ik zit op de twee derde!!

Vorig jaar waren er wel meer die rond de 2/3 zaten hoor Haha!
Je moet je alleen afvragen of je met zo'n stel giegelmutsen van rond de 30 die een paar daagjes zijn losgelaten, wil samenzijn.
Verward
[/quote]

Dus..........Chantalleke.....denk er goed over na!!!! Kun je het aan, tussen die ouwe mutsen?

Enne, Cornelie, die navel van mij, die ga ik versieren, Haha! . Volgend jaar ga ik er een kerstbal inhangen, tot die tijd een vishaak, Bloos! . En ja, naveltje is toch altijd al blauw, ikke blond en niet weten welk gat mijn vriendje mag gebruiken, *LOL* .

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:38

FlyingHigh"]
[quote="vera"][quote="Chantalleke schreef:
Ja euh jij bent bijna 30 en ik zit op de twee derde!!

Vorig jaar waren er wel meer die rond de 2/3 zaten hoor Haha!
Je moet je alleen afvragen of je met zo'n stel giegelmutsen van rond de 30 die een paar daagjes zijn losgelaten, wil samenzijn.
Verward
[/quote]

Dus..........Chantalleke.....denk er goed over na!!!! Kun je het aan, tussen die ouwe mutsen?

Enne, Cornelie, die navel van mij, die ga ik versieren, Haha! . Volgend jaar ga ik er een kerstbal inhangen, tot die tijd een vishaak, Bloos! . En ja, naveltje is toch altijd al blauw, ikke blond en niet weten welk gat mijn vriendje mag gebruiken, *LOL* .
[/quote]
Je begrijpt dat wij jouw navelpiercing uitgebreid willen aanschouwen Wow!
Zou je dat nou wel doen op jouw leeftijd Blond

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:45

cornelie"]
he, weer mislukt Knipoog Maar ben je samen met paard ook geen 30?
[/quote]
Samen zijn wij 25 maar bijna 26 Schijnheilig
[quote="FlyingHigh"]
[quote="vera"][quote="Chantalleke schreef:
Ja euh jij bent bijna 30 en ik zit op de twee derde!!

Vorig jaar waren er wel meer die rond de 2/3 zaten hoor Haha!
Je moet je alleen afvragen of je met zo'n stel giegelmutsen van rond de 30 die een paar daagjes zijn losgelaten, wil samenzijn.
Verward
[/quote]
Dus..........Chantalleke.....denk er goed over na!!!! Kun je het aan, tussen die ouwe mutsen?
[/quote]
Ik kan het wel aan hoor tussen jullie. De gemiddelde leeftijd van onze western groep is 30 telt dat ook Haha!

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 22:49

Ja dan kan ik ook niet mee!

ik ben nog maar 15! Dus op de helft

Bellebabe
Berichten: 179
Geregistreerd: 26-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 10:18

He FH dat had je mij niet verteld !!!!!! In een TENT Verward !!!!!!!!!

Maar ik ga het proberen en ik zal mijn belle erop voor berijden dat we met de 30+ club meegaan.

PS

Als ik mijn leeftijd en die van mijn paard optel mag ik niet meer mee, dan moet ik met de berjaarde club op weg. *LOL* *LOL* *LOL*

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 12:40

Bellebabe schreef:
He FH dat had je mij niet verteld !!!!!! In een TENT Verward !!!!!!!!!

*LOL*


Is goed te doen hoor, gewoon een drankje nuttigen en dan slaap je heeeeeerlijk Haha! Dat geldt niet voor iedereen trouwens, sommigen komen halverwege de nacht er gewoon weer uit om verder feest te vieren Lachen O nee, we zouden het niet meer over drank hebben Bloos

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 14:10

Niet meer..... maar ook niet minder zeker Haha!

Bellebabe
Berichten: 179
Geregistreerd: 26-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 17:43

Beste Bokkers ik ben geen 16 meer, Drank en laat op, Slapen in een tent, Als mijn rug dit hoort Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Maar ik moet niet zeuren geloof ik (gewoon proberen) kan altijd nog in de trailer slapen. Toch ???????????????????

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 17:55

Bellebabe schreef:
Beste Bokkers ik ben geen 16 meer, Drank en laat op, Slapen in een tent,

Zo te lezen voldoe je aan alle voorwaarden Haha!
O ja, misschien kom je ook nog in aanraking met een paard dus als je daar iets vanaf weet is dat ook wel handig Bloos!

BillyBoy
Berichten: 57
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 22:59

Een boktkamp misschien voor 40+ers ? Bill (20) en ik komen daar zeker boven uit Haha! . Na, we gaan wel even serieus doen met rijden, toch? Bloos Of eerst hard werken met onze paarden en dan een afzakkertje nemen tot laat in de ochtend? En veel speelse spelletjes. Hoop lol *LOL* *LOL* *LOL* en een verschrikkelijk goed humeur Lachen .

DubbelFun

Berichten: 88718
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:01

Als ik Missy's en mijn leeftijd optel ben ik te oud Lachen dat is niet meer te vertrouwen, moet ik straks gevarengeld betalen Lachen

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:13

Ik mag precies mee. Ik ben 30 *LOL*

Manlief is nog niet helemaal happy, maar ik overtuig hem wel dat 4 daagjes zonder mij en met zoontjelief best leuk zijn.

Nu nog een tent op de kop tikken, of ik moet twee keer rijden om ook de caravan op te halen (of paard in de caravan stoppen )

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:59

Chantalleke"]
[quote="cornelie"]he, weer mislukt Knipoog Maar ben je samen met paard ook geen 30?
[/quote]
Samen zijn wij 25 maar bijna 26 Schijnheilig
[quote="FlyingHigh"]
[quote="vera"][quote="Chantalleke schreef:
Ja euh jij bent bijna 30 en ik zit op de twee derde!!

Vorig jaar waren er wel meer die rond de 2/3 zaten hoor Haha!
Je moet je alleen afvragen of je met zo'n stel giegelmutsen van rond de 30 die een paar daagjes zijn losgelaten, wil samenzijn.
Verward
[/quote]
Dus..........Chantalleke.....denk er goed over na!!!! Kun je het aan, tussen die ouwe mutsen?
[/quote]
Ik kan het wel aan hoor tussen jullie. De gemiddelde leeftijd van onze western groep is 30 telt dat ook Haha!
[/quote]


Dus mag ik mee of moet ik een toelatingstest volgen Schijnheilig

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 00:16

Bellebabe schreef:
Beste Bokkers ik ben geen 16 meer, Drank en laat op, Slapen in een tent, Als mijn rug dit hoort Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Maar ik moet niet zeuren geloof ik (gewoon proberen) kan altijd nog in de trailer slapen. Toch ???????????????????


We hebben afgelopen zomer al getest hoe 30+ een ponykamp moeten overleven en echt waar, HET IS GEWELDIGGGGG!!! Die rug, daar voel jij heeeeeeelemaal niets van, Haha! , echt niet!!!! Zeker na een 6- kamp niet meer!!!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 00:17

PeppySan schreef:
Ik mag precies mee. Ik ben 30 *LOL*

Manlief is nog niet helemaal happy, maar ik overtuig hem wel dat 4 daagjes zonder mij en met zoontjelief best leuk zijn.

Nu nog een tent op de kop tikken, of ik moet twee keer rijden om ook de caravan op te halen (of paard in de caravan stoppen )


Geen caravans..........past niet in het tentenkampje, Cool .

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 00:21

Moet je nou je eigen paard meenemen bij dit kamp of zijn er ook te leen?
Zo te horen maakt het voor jullie straks toch niet meer uit, door de drank zie je niet meer wat paard is en zit je ineens ergens anders op. Haha!
Of de kater zorgt ervoor dat je geen paard meer wil zien.Afbeelding

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 00:26

zo erg zijn we toch niet Haha!

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 00:57

Ik wel......soms.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 09:26

Vooral lekker de hele dag in het zonnetje op een stoel hangen en ....kijken.... naar de paarden Lachen
Je kan een paard meenemen ja. Heb ik ook gedaan en ik heb er in totaal 1,5 uur wat mee gedaan geloof ik. Maar ja, paard ook vakantie. (alhoewel die beesten soms wel heeeeeeeeeel vreemd keken bij al die nachtelijke escapades naast hun paddockjes)

Bellebabe
Berichten: 179
Geregistreerd: 26-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 13:30

Oke ik ben overstag, Nu alleen nog: Een man overtuigen dat het heel leuk is voor MIJ en ik best in een tent kan slapen.

O ja nog even ergens een tent lenen, He mag ik mijn bus ook gebruiken als tent ?????. O ja niet vergeten even belle vertellen dat we nu samen vakantie houden. Ben ik nog iets vergeten ???????

(He FH als jij niet weet welk gat, hoe ben je dan aan twee kinderen gekomen ?????? ikke ook blond). Bloos! Bloos! Bloos!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 14:03

Van de ooievaar toch?

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 15:27

Citaat:
(He FH als jij niet weet welk gat, hoe ben je dan aan twee kinderen gekomen ?????? ikke ook blond).

Waarschijnlijk is haar vriendje niet blond.

Ik heb trouwens uit ZEER BETROUWBARE BRON vernomen dat de mensen van de Jackeroo stables al zeer binnenkort gaan brainstormen en vergaderen over het aankomende boktkamp. En daarbij is nog te vermelden dat deze brainstormsessie niet in Nijega gehouden wordt maar door sponsoring (!!!) ergens in het Zuiden op een zeer geheime plek zodat de kans op infiltratie nihil is.