Datum: Nog onbekend
Programma: zaterdag clinic paardenmassage + zondag dagtocht
Disclaimer

Aangezien ik nog steeds met een nare rugblessure zit na de val, ga ik kijken of ik met Jan kan regelen dat ik toch een halve dagtocht mee kan. Dit wil dus wel zeggen dat we een deel van dag wellicht iets rustiger aan moeten doen. Ik wil dit natuurlijk nu alvast duidelijk melden zodat het verwachtingspatroon daarop aangepast kan worden

Achtbaan en rengalop
Ook heeft Jan ons lekker gemaakt mijn zijn spectaculaire verhaal over de beruchte "achtbaan"

Wie is voor/tegen een rit inclusief achtbaan en/of rengalop?
Clinic Paardenmassage
Het lijkt mij erg leuk om weer een weekend te gaan met op zaterdag een Clinic Paardenmassage, gegeven door Sascha. Dit is behalve massage ook gelijk een stukje theorie over hoe je paard te houden en wat nodig is bij wat voor soort inspanningen. Daarna lekker eten en een overnachting. Op de zondag dan weer de dagtocht. Eventueel zou ik wel willen vragen of we de nacht na de dagtocht ook kunnen blijven slapen zodat we niet perse naar huis hoeven te rijden na de dagtocht aangezien we nu toch wel erg laat thuis waren.
Wie zou ook een extra nachtje willen blijven slapen?
Uiteraard is het weer mogelijk om alleen de dagtocht te doen, of voor het hele programma te gaan.
Deelnemers
De bokkers die al hebben aangegeven mee te willen:
Lianne - xLianneZorro
Danielle - Maylotje
Marlien - Marlien5
Suus - Susannah92
Em_ Emmelie
Sharron - Zwartvosje
Yessica - Sicayes (alleen dagtocht)
Suus - Suuskipje (alleen dagtocht)
Klopt dit nog?
We zouden nu al met 8 personen zijn, wat ook zo'n beetje de max is voor de dagtocht. Echter kunnen we natuurlijk wel mensen op de reservelijst zetten.
Datum....?
Hoe zit iedereen financieel en qua vakanties? Welke maand heeft je voorkeur? Juni al, of toch liever even wachten tot juli? Wat mij betreft hoeven we niet al te lang te wachten

De agenda van de Trail Ranch is hier te vinden.
Wat mij betreft kan het overigens ook op doordeweekse dagen, maar geen idee dat jullie het beste uitkomt. Zodra ik wat meer info heb over voorkeuren kan ik afspraken gaan maken met de Trail Ranch en een aantal datums prikken!

Zin!!!!