[WN] Opzoek naar Vickys Treasure (QH merrie 2009)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Induna

Opzoek naar Vickys Treasure (QH merrie 2009)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-15 22:18

Hoi Allemaal,

Ik ben opzoek naar Vickys Treasure een AQHA merrie uit 2009 (roepnaam weet ik niet).

Zij stond ruim een jaar geleden te koop bij de Raats Family Ranch (Schilde). Ik heb rond die tijd haar volle zusje gekocht Lily Sparkle Beau (Vickys was al besproken).
Omdat ik haar volle zus heb (en die volgens mij haar enige volle zus is), lijkt het me leuk om meer foto's en info uit te wisselen :)

Weet iemand waar zij is? Of kent iemand haar baasje en kan ons in contact brengen?
(via het stamboek is het niet te achterhalen, paard staat nog op de naam van vorige eigenaar.. Tevens wil Raats geen naam noemen -geheimplicht?).
(ik had de oproep al geplaatst op bokt.be maar tot nu toe niks opgeleverd, zodoende probeer ik het hier :) )

Dit is de foto van Raats:

Afbeelding

Sassy4barrel

Re: Opzoek naar Vickys Treasure (QH merrie 2009)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 17:45

Beste kun je een oproep zetten hier op bokt op OV (opsporing verzocht) hebben wij pas ook gedaan voor het veulen van onze merrie die we zoeken en al best veel maar ook hele goede reacties met aanwijzingen gekregen

Induna

Re: Opzoek naar Vickys Treasure (QH merrie 2009)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-15 09:02

Dank je wel! Ga ik dat doen :D