Ik heb mijn oog laten vallen op een custom tack site in de USA en we hebben mijn favoriete hoofdstel al samengesteld, maar nu komt het op betalen aan. Wie heeft hier ervaring mee? Doe je eerst een aanbetaling? En zo ja hoeveel? Ik ga natuurlijk ook even met haar overleggen wat er mogelijk is, maar ik hoor ook graag even wat er gebruikelijk is en wat jullie doen.
spicegirl
Geplaatst: 17-01-15 11:44
zeer ruime ervaring ik betaal altijd de hele bups vooraf. meestal beginnen ze er ook niet eerder aan, i.v.m. met teleurstellingen.. welke site ? (mag per PB ) heb ik mss ook ervaringen mee.
Alles vooraf? Maar wat nou als het ondanks goede omschrijving toch iets heel anders wordt dan je had gewild....? Is dat het risisco van de koper?
speurneusc
Geplaatst: 17-01-15 12:25
als je even bij de site van paypal kijkt zie je daar wat ze doen mocht het mis lopen
ik doe alleen maar betalingen via paypal naar buitenland en hier is het nog nooit misgegaan.
spicegirl
Geplaatst: 17-01-15 12:30
alles, ja ! waarom zou het anders worden ? ik heb zeker wel 10 a 15 x iets custom laten maken, en het is nog nooit anders geworden. gewoon goed uitleggen wat je wil..
paypal is er voor als het niet geleverd word, of als het kwijt raakt. niet voor als het niet is, wat je verwacht.
Nee precies. Ik gebruik eigenlijk altijd paypal, maar mijn vraag is of je bij een custom opdracht alles in één keer betaalt of dat je een aanbetaling doet en de rest als het af is.
spicegirl
Geplaatst: 17-01-15 13:07
vooraf. je kan om een foto vragen als ie af is, en dan evt. laten veranderen wat je niet acceptabel vind.. wel goed vertellen, hoe je het wilt.