Maar, om 'even' vanuit Noord-Groningen daarheen te tuffen in mijn uppie is duur en ongezellig. Als er nu meer mensen zijn die vanuit het hoge noorden naar de kerstsale zouden willen gaan dan kunnen we carpoolen, das gezellig en scheelt aardig wat benzinekosten!
Dus bij deze, westernmensen uit het noorden die daarheen willen gaan, meld je in dit topic! Mensen mogen natuurlijk ook zuidelijker op de route instappen. Uit het oogpunt van delen van bezinekosten heb ik wel voorkeur voor mensen uit het noorden (enkel de laatste 40 km passagiers schiet niet zo heel veel op natuurlijk

Zeg er even bij waar je zou willen opstappen, welk dag je zou willen gaan dan proberen we een auto vol te krijgen (en bij grote belangstelling meerdere auto's natuurlijk).
Om te beginnen bij mezelf:
Rit 1: Gaat vanuit regio Winschoten en via de A7 (winschoten tot zuidbroek)- N33 (zuidbroek tot assen)- A28 (vanaf assen via Zwolle naar het zuiden) en heb ruimte voor 3 mensen in mijn niet zo grote maar wel redelijk zuinige benzine auto. Dag maakt me niet zoveel uit!