[WN] western boots

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JoseMichelle

western boots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-14 02:46

ik wil heel graag western boots kopen om mee te rijden

ik heb een mooi western outfitje voor mijn paard weten te scoren maar dan kan ik natuurlijk niet achterblijven.

heeft iemand misschien een site of adresje waar ze leuke westerspullen van goede kwaliteit 2e hands verkopen laarzen wil ik wel gewoon nieuw kopen.

graag hoor ik van de kenners welk merk laarzen echt super chill zitten.

gr jose :)

Yipee

Re: western boots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 02:59

Ik heb mijn laarzen via kramer besteld. Toen nog via de Duitse site maar is nu ook Nederlands. Mooie betaalbare laarzen hebben ze daar. :)

JoseMichelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-14 03:07

ok ik ga kijken dank je. :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 06:26

Aan het eind van het jaar hebben ze bij Arthur's westernstore altijd een sale met leuke kortingen. Daar heb je echt veel mooie laarzen :)

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 07:49

Ik raad sterk van het kopen van laarzen bij kramer af. Beroerde kwaliteit en nog veel slechtere service! Mijn laarzen waren na 5 maanden kapot (ik ben manegeruiter en gebruik ze maar 2 keer per week) Kramer weigerde geld teeug te geven (wat ze volgens de Duitse wet wel hadden gemoeten) en repareerde ze en dat wel zo gruwelijk slecht? Laarzen zagen er na reparatie niet uit! Omdat die laarzen heel veel geld waren voor mij toen via een advocaat geld teeug moeten halen. Mijn laarzen waren van het (huis)merk Bisbee.

Je zou wel bij Loesdau.de kunnen kijken, die verzenden voor 19,95 naar Nederland en leveren betere kwaliteit en vooral veeel betere service.

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 21:14

belletjhee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 02:44

Welke maat zoek je?