[WN] De Quarter (tijdschrift)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

De Quarter (tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 17:46

Zijn er hier nog mensen die lid zijn van De Quarter?

Hebben jullie de laatste editie onlangs (vanaf begin oktober) ontvangen?

Waarom ik daar nieuwsgierig naar ben; ik heb in juli j.l. het blad opgezegd, twee keer een mail gestuurd, nooit een reactie op ontvangen. Nu ben ik nog abonnee tot en met juli 2015, maar heb de huidige editie nog niet ontvangen. Dus weer gemaild, maar geen reactie helemaal niets.

op de website staat dat de laatste twee edities worden samengevoegd en begin oktober naar de drukker zou gaan.. Dan zou deze nu wel zo'n beetje binnen moeten zijn, ondanks dat ik het lidmaatschap heb opgezegd.. :+

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 20:10

Ben wel nog lid maar heb die laatste edities ook niet ontvangen nog

Anoniem

Re: De Quarter (tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:11

@rapido, bedankt voor je reactie, zowaar krijg ik zojuist een leesbevestiging terug, met daarin dat ik morgen meer info krijg.

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 00:33

Hier hetzelfde verhaal, ik heb opgezegd daar geen bevestiging van ontvangen en ook geen nieuwe editie gekregen. Ik volg...

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 16:26

Oh! Dank voor de reminder, ik wil ook opzeggen voor 1 December.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 17:25

Nog geen email ontvangen vandaag, misschien vanavond.

Heb nog een jaargang of 10 liggen voor wie interesse heeft :o

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 17:35

Ik ben ook lid :j
Op de site staat dat ze nummer 4 en 5 gaan bundelen. Ik woon in Belgie en heb hem altijd een beetje later binnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:10

*update*

Na nog maar eens een mailtje gestuurd te hebben, waar het beloofde antwoord blijft, krijg ik eindelijk een reactie.
De editie ligt bij de drukker maar heeft vertraging. :+ Tja dat het vertraagd was, wisten we al.

ik blijf het vreemd vinden dat de abonnee's niet op de hoogte gesteld worden hiervan, is ook een van de redenen dat ik het blad opgezegd heb...

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:15

Ik krijg steeds een melding dat mn mail niet aankomt. :roll:

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:22

Om die reden heb ik het vorig jaar ook opgezegd. Overigens begreep ik dat er niet veel abonnees meer over zijn, dus het zou me niet verbazen als ze er mee stopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:32

tones schreef:
Ik krijg steeds een melding dat mn mail niet aankomt. :roll:

misschien eens proberen via een ander e-mail adres ( als je die hebt) , dat werkte bij mij uiteindelijk.

Ryder schreef:
Om die reden heb ik het vorig jaar ook opgezegd. Overigens begreep ik dat er niet veel abonnees meer over zijn, dus het zou me niet verbazen als ze er mee stopt.

en er is een leuk alternatief blad tegenwoordig, dat scheelt ook :D

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:43

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:44

tones schreef:
Ander adres?
Ik kan alleen maar info@dequarter.nl vinden. :o

ik bedoel vanaf een ander e-mail adres, snap je?

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:45

Oh zo. :D

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:46

ik eb de laatste versie ok nog niet gekregen...

ieder jaar betaal je voor 6 edities en meestal valt er 1 uit en voegen ze 2 samen waardoor je uiteindelijk nog maar 4 keer een blad krijgt... en dan voor ruim 45 euro.... dan zit je op eer dan 10 euro per blad wat ik persoonlijk tegenwoordig in 10 minuten uit heb....

ik heb dus ook opgezegd. ik vind het wel jammer trouwens. de quarter is een oud blad en heeft het jarenlang goed gedaan.
maar helaas hebben ze imo ergens de boot van de vernieuwing en 21e eeuw gemist....
uitslagen van wedstrijden vind je online, dus alleen een opsomming van uitslagen en resultaten lees ik wel online 3 maanden voor het in het blad komt....
en die oude hengsten in het begin heben we intussen ook al allemaal 10 keer gehad...

ik vind het echt jammer want het was ooit een machtig mooi blad. helaas heeft het imo zijn beste tijd gehad omdat er niet vernieuwd wordt....

plus de persoonlijke negativiteit altijd ben ik ook beu. ik lees zo'n blad niet om te weten wat iemands opinie is of met wie hij/zij op dat moment wel/niet goed kan opschieten of persoonlijke vetes die erin worden uitgevochten... nee dankje.

houd het lekker positief en neutraal, vernieuw tussendoor, onderzoek wat je lezers willen lezen en breng gewoon het aantal edities uit dat je vooraf beloofd hebt en waar mensen voor betaald hebben....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:49

@quarterh , precies wat ik ook denk. Alleen was ik juist die uitslagen een beetje zat, er is zo veel meer informatie te geven dan alleen uitslagen.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:04

En die nieuwsbrieven per mail (waar ik eigenlijk niet op zat te wachten) zijn ook opgehouden.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:37

eevita schreef:
*update*

Na nog maar eens een mailtje gestuurd te hebben, waar het beloofde antwoord blijft, krijg ik eindelijk een reactie.
De editie ligt bij de drukker maar heeft vertraging. :+ Tja dat het vertraagd was, wisten we al.

ik blijf het vreemd vinden dat de abonnee's niet op de hoogte gesteld worden hiervan, is ook een van de redenen dat ik het blad opgezegd heb...

zoals altijd.....

1rubi1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:52

Ik heb 2 jaar geleden al opgezegd, heel jammer maar idd de zelfde redenen als wat ik hier boven lees.
Jaren geleden was het echt een leuk blad, vooral de colums "leen een trainer"

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:37

quarterH schreef:
plus de persoonlijke negativiteit altijd ben ik ook beu. ik lees zo'n blad niet om te weten wat iemands opinie is of met wie hij/zij op dat moment wel/niet goed kan opschieten of persoonlijke vetes die erin worden uitgevochten... nee dankje.

Dat is nou precies de reden waarom ik vorig jaar mijn abonnement heb opgezegd >;)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 22:37

ik ben al lid vanaf het prille begin (en alles bewaard, kijk nog wel eens terug voor ´de leuk´) maar sinds dit jaar ook niet meer, vond het vroeger ook een leuk blad en ook opgezegd om de redenen hierboven genoemd.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:10

Hier ook al even opgezegd om de genoemde redenen. Zonde, maar ja.........Wel lid geworden van Paints and Quarters tijdje terug :)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:30

Paints&Quarters heb ik de eerste drie bladen van gezien en toen besloten dat het m niet ging worden.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 08:32

Misschien moet je dan nog eens wat recentere bladen van hun bekijken. Veel veranderd wel.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 07:41

De mail via n ander adres is niet terug gekomen dus hij zal wel ontvangen zijn.