[WN] Vraagje over het hek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

filly

Vraagje over het hek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 17:41

Hallo,

Ik heb een vraagje. In februari ga ik mijn eerste wedstrijd weer starten in de l4. Ik ga de In Hand Trail, Trail, Plesure en horsmanship starten. Nou vroeg ik mij af of je bij zowel de In Hand Trail als de Trail het hek ook weer moet sluiten. Bij de trail meende ik van wel alleen bij de in hand trail weet ik het niet zeker.

Alvast bedankt voor je reactie.

Kyratp

Re: Vraagje over het hek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 18:17

Ik ben pas ook voor het eerst gestart en bij mij stond op het pattern dat ik het hek ook weer moest sluiten. Volgens mij moet je in de L4 bij de in hand trail en de trail allebij de keren het hek sluiten, maar ik weet het niet 100% zeker. Je kan altijd nog even kijken in de regelementen, daar staat het vast ook in.

filly

Re: Vraagje over het hek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 19:10

@Kyratp Oke dankje. ik zal het regelement even opzoeken. Ik had er nog niet aan gedacht om daar even in te kijken :)

MarcR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 08:17

Bij de poort bij trail en in hand trail moet je steeds in je gedachten houden dat de denkbeeldige koeien die aan de andere kant van de poort staan niet door de poort kunnen.
Als je ruimte laat bij het openen en sluiten zodat ze door kunnen verlies je punten en dit houd dus ook in dat de poort terug dicht moet.