[WN] Wie vind het leuk mij te informeren?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Dressage

Wie vind het leuk mij te informeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 15:24

Beste allemaal,

Ik zal jullie wat vertellen over de reden waarom ik hier een bericht plaats.

In mijn gehele paardenverleden heb ik in vrijwel elke discipline les gehad. Van elke discipline heb ik wat geleerd en dit heb ik meegenomen in mijn huidige omgang met paarden. Zelf ben ik het meest thuis in de omgang met paarden aan de hand en het beleren, op een rustige manier en zonder contante druk, wat men in de dressuur en springsport regelmatig tegenkomt.

Vorige week was ik voor nieuwe laarzen bij westernspul. De eigenaar heeft me enthousiast gemaakt over het westernrijden. Ik zou hier nu graag meer over weten. Ik heb het western gedeelte van Bokt al voor een groot gedeelte gelezen.

Echter vroeg ik mij af, is er iemand die mij meer wilt vertellen en mij een beetje mee zou willen nemen in deze discipline? Het heeft echt mijn interesse en ik denk dat het perfect bij mij aansluit en mijn visie met paarden.

Ik ben benieuwd!

reageren kan via dit topic of pb

Het gaat om de volgende regio: zuiden van zuid holland. Bovenste gedeelte van zeeland of het westen van brabant

Annekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 18:42

Helaas woon ik een beetje uit de buurt en heb ik nog niet genoeg western-ervaring.
Maar ik ben er zeker van dat je helemaall verkocht zal zijn aan het western rijden!

Mijn eerste 'trigger' was een youtube-filmpje... en nadien ging ik een keertje naar een wedstrijd kijken.
(Helemaal op mijn eentje, want niemand in mijn omgeving is geïnteresseerd in western rijden.)
En toen was ik volledig verkocht: leuke sfeer, uiteenlopende disciplines, mooie paardjes, ...
Gewoon eens een wedstrijdje in de buurt meepikken en je leert vanzelf mensen kennen!

_Dressage

Re: Wie vind het leuk mij te informeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 20:20

Bedankt voor je berichtje Anneke!
Ik zal zeker eens een wedstrijd gaan kijken. Ben ook zo benieuwd dat ik amper geduld heb

duikpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 21:28

Idee om contact op te nemen met Amanda , ze rijdt western met haar haf en regelt ook les dagen van Paulette Zorn in Strijen waar je met kijken ook veel van kan leren.

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 21:57

@ duikpaardje, ik heb een pb van haar gehad dus helemaal top hihi! Dankjewel!