Hoi, ik heb wat vraagjes, ik wil graag meddoen met een wedstrijd van de wran nu is mijn vraag moet ik dan lid worden om mee te kunnen doen of kan ik ook apart inschrijfgeld betalen om 1 keer mee te doen? Dan vroeg ik mij het volgende af, ik wil graag trail doen, maar klopt het dat je eerst allemaal verschillende dingen moet doen dus plasure halter enz of kun je ook alleen trail onderdeel doen? Alvast bedankt!
Ps ik kan het niet aan mn instructeur vragen want hij weet alleen hoe het in het buitenland werkt..
Je mag meedoen zonder lid te worden, je hebt dan alleen geen korting op de startprijs per onderdeel. Je mag alleen Trail starten, niemand kan je verplichten om meerdere onderdelen te starten.
_Cindy
Geplaatst: 29-05-14 17:42
Als je geen wran lid bent moet je een startlicentie voor 1 dag aanschaffen. uit mijn hoofd kost dat 10 euro maar kijk even op de wran site.
Bedankt voor jullie reacties! Ja ik weet dat trail overal zon beetje hetzelfde is, maar de wedstrijden in nl kunnen wel anders geregeld zijn dan het buitenland.. Maar je hoeft dus niet alle onderdelen te doen? En zon "dagkaart" kan ik zo ff niet vinden op de site hoe dat zit xD
troi
Geplaatst: 29-05-14 20:53
Nee je hoeft niet alle onderdelen maar veel mensen doen wel meer dan 1, je bent er immers dan toch en 1 wedstrijd is dan maar weinig. Mooie combi met trail is horsemanship of pleasure.
lissie_zigor
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-14 08:33
En je begint dan met L5 toch? daar heb je wel gelijk in dat je er toch bent ja.. inderdaad net zo leuk om er nog wat bij te doen.. Bedankt voor de tip van horsemanship en plesure!
tegenwoordig begin je bij de L4. L5 is jeugdklasse geworden. als je naar een wran-c gaat tenminste. wran-b kan L5 dus als jeugdklasse worden uitgeschreven. na het laatste NK zijn de regeltjes weer een beetje veranderd. beetje maar hoor...
Dus volwassenen moeten nu gewoon in galop op hun eerste wedstrijd; zijn de levels zelf wel gelijk gebleven?
_Cindy
Geplaatst: 30-05-14 20:21
je moet bij startlicenties kijken en dan bij het gedeelte niet leden. De levels zijn wel hetzelfde alleen je hebt nu 75 punten nodig voor een level hoger