Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat dinkietoy is dan wel niet groot maar wel breed. Bij een inimini zoals mijn Felix was, 1.46 en echt smal, is het imo een ander verhaal. Maar daar stapte ik ook niet op, maar 1 met een beetje body hoeft echt niet zo groot te zijn. sevke schreef:Ik ben 1.68 en mijn pony is 1.46. Ik lijk er wel een dwerg op. In dit topic staan rijfotos.
[WN-ITP] Gump Sneaky Peeky BB
spicegirl schreef:hunters en pleasure paardenzijn er allemaal in de veel grotere maten ! zelfs ruim boven de 1.60.
moet dan wel net je discipline zijn

spicegirl schreef:hunters en pleasure paardenzijn er allemaal in de veel grotere maten ! zelfs ruim boven de 1.60.
moet dan wel net je discipline zijn
troi schreef:Is zeker in mijn hoek, niet zozeer de hunter overigens maar de 'langzame disciplines' (rare term eigenlijk) in zijn algemeenheid zeker.

DubbelDun schreef:spicegirl schreef:hunters en pleasure paardenzijn er allemaal in de veel grotere maten ! zelfs ruim boven de 1.60.
moet dan wel net je discipline zijntroi schreef:Is zeker in mijn hoek, niet zozeer de hunter overigens maar de 'langzame disciplines' (rare term eigenlijk) in zijn algemeenheid zeker.
Bedenk je echter wel dat 'langzaam' voor een groot/hoog paard wel een stuk moeilijker is als voor een kleintje
Het joggen wordt vaak sjokken en maar zelden krijg je dan een mooie stille hoofd/halshouding.
Callisto04 schreef:sevke schreef:Ik ben 1.68 en mijn pony is 1.46. Ik lijk er wel een dwerg op. In dit topic staan rijfotos.
[WN-ITP] Gump Sneaky Peeky BB
Goed dat je het hier plaatst, ik had de foto's nog niet gezien. Mooimooimooi! Lukt het allemaal zoals je het in gedachten had? Nog grootse plannen? Is er ergens een wedstrijdkalender? De site van de BQHA wordt blijkbaar niet meer aangevuld.
volgens mij moet je gewoon kijken naar een paard waar je je comfortabel op voelt! Robin_S schreef:Goh... de echte cowboys zijn vaak grote, stevige mannen en die rijden toch ook gewoon al die tijd op quarters of andere kleinere rassen?volgens mij moet je gewoon kijken naar een paard waar je je comfortabel op voelt!