ik denk dat we ook wel mannen kunnen laten meedoen de locatie zal waarschijnlijk in eersel zijn, dus hoop dat er trailers/vervoer voor jullie te regelen is
Vervoer is het probleem niet, maar de afstand. Eersel is precies de verkeerde kant van Brabant voor mij en ruim 2 uur rijden met de trailer. Dat vind ik toch wat te ver voor een weekend
jammer, ik rijd voor leuke dingen zelfs 3,5 uur met de trailer
maar goed, iemand nog dingen die ze graag zouden zien /doen tijdens zo'n weekend
speurneusc
Geplaatst: 06-04-14 09:18
ik wil mee, eersel is leuk, koetjes doe ik dan niet mee of moet paard kunnen lenen van daar, maar dat zien we dan wel, daar blijf ik niet voor thuis hoor.
lekkere buitenrit, bbq s avonds, gezellig
mag trouwens wel wat eerder in het jaar (vanwege weer) augustus/begin september dan is er nog kans op een beetje lekker weer ook
Laatst bijgewerkt door speurneusc op 06-04-14 09:26, in het totaal 2 keer bewerkt
speurneusc
Geplaatst: 06-04-14 09:19
Maureen95 schreef:
Dan haak ik ook helaas af. Ik moet ook 2 uur reizen en dat is mijn paard niet gewend...
1 uur of 2 uur reizen, maakt voor een paard niet uit hoor
Lijkt me erg leuk, wellicht met stalgenootje samen, mits paardlief dan wat verder in training is en we ook een galopje aandurven maar dat staat wel op de planning Haha. Ik hou me aanbevolen!
spatter
Geplaatst: 06-04-14 12:35
Koetjes is leuk, heb ik nog niet gedaan dus dat wil ik wel proberen.
Wat ook nog op mijn lijstje staat is een vollemaansrit
En een diepe ven waar we met lekker weer in kunnen zwemmen, zou in augustus nog prima mogelijk moeten zijn.
Ik hoop wel dat de dazen dan een beetje weg zijn want in de buurt van Eersel zullen er veel zitten.
Misschien kan er ook nog iets met trec gedaan worden, leuke hindernissen op het buiten terrein genoeg.
Ik heb ook wel interesse, ik moet uiteraard vrij zijn, (het is voor mij ws 1,5uur rijden maar dat is ok). Paard en ik hebben geen ervaring met koeien, maar dit wil ik wel eens proberen.. Vollemaansrit lijkt me ook wel een uitdaging.
spatter
Geplaatst: 07-04-14 12:59
wat voor clinic had je in gedachte en van wie?
hiphopje
Geplaatst: 07-04-14 14:36
interessant. Als ik een datum weet en het past in de planning met de wedstrijden dan wil ik wel mee.