[WN] Country-Fair Koningsnacht 2014 Oosterbeek (GLD)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jkempi

Country-Fair Koningsnacht 2014 Oosterbeek (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-14 18:44

Hallo allemaal kreeg vandaag een krantje bij de post en daar stond dit in: Country-Fair Koningsnacht 2014 Oosterbeek
Na het enorme succes van vorig jaar, organiseert de Oranje-Vereniging Oosterbeek op vrijdagavond 25 april 2014 weer een Koningsnacht.

Dit jaar is voor de Koningsnacht en de Koningsdag het thema Country & Western. Het word zeker een feest! Want behalve de geweldige bands kunt u ook uw vaardigheden als cowboy of cowgirl laten zien op de rodeostier. Wie blijft het langste op de rodeo stier zitten? Als dit niet voor de hilarische momenten gaat zorgen?!

Maar ook kunt u, luisterend naar de geweldige muziek, flaneren langs de vele kramen van ‘country fair’. . Behalve winkeliers, oude ambachten, antiek en curiosa, treft u ook kunstenaars aan.

Of gezellig iets eten of drinken op het gezellige horeca-plein.

Lijkt me leuk om naar toe te gaan ;) iemand die hier in de buurt woont die ook wilt gaan? ;)
http://www.bureaucambium.nl/ai1ec_event ... stance_id=

Stippie

Re: Country-Fair Koningsnacht 2014 Oosterbeek (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 07:49

Ik had er iets over op Facebook voorbij zien komen. Ze zochten mensen die er dingen wilde verkopen of zo iets.
Ik vraag me alleen af of het iets te maken zal hebben met het western rijden en niet alleen het 'cowboy en indiaantje spelen' hoe de meeste mensen western zien.