[WN] Flanders Horse Expo: leuk voor western ruiters?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rumpleteaser

Flanders Horse Expo: leuk voor western ruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 11:56

Ha allemaal,

Vorig jaar ben ik op Equitana geweest en daar kon ik als westernruiter best nog wat leuke dingen op de kop tikken. Snuffelen vind ik verder altijd wel leuk, demo's kijken doe ik alleen in het voorbij gaan :D

Hoe zit dat bij de Flanders Horse Expo? Is het de moeite om naar Gent te rijden van het weekend?

:wave:

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:01

Geen idee hoe het zit met shops. Wel een gave NRHA wedstrijd en derby. Met o.a. aan start Fonck, Ludwig, Kronsteiner, Castrucci, Baeck, en uit NL Olivier van den Berg, Petra van Ede, Frans van der Meer, Hollywood86.

LOLLYYwood

Re: Flanders Horse Expo: leuk voor western ruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:05

Aan de exposantenlijst te zien is er wel wat westernspul :j Vorig jaar stonden er allesinds wel voldoende winkeltjes voor western :)

Rumpleteaser

Re: Flanders Horse Expo: leuk voor western ruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 12:07

@ Gisela: De wedstrijd had ik gezien ja, maar om eerlijk te zijn heeft reining niet mijn grootste interesse :) Laat ik het zo zeggen; voor alleen de wedstrijd rij ik er niet naar toe.

@ LOLLYYwood: Op de exposantenlijst zag ik er maar 4 geloof ik?

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:10

Rumpleteaser schreef:
@ Gisela: De wedstrijd had ik gezien ja, maar om eerlijk te zijn heeft reining niet mijn grootste interesse :) Laat ik het zo zeggen; voor alleen de wedstrijd rij ik er niet naar toe.

@ LOLLYYwood: Op de exposantenlijst zag ik er maar 4 geloof ik?

Kan zijn ja :j ik tel er 9/10 met NH bijgerekend. Ik weet wel dat er 1 grote shop is met hoeden, pads, bbp's, ... en de aleashop (staat ergens bovenaan in de lijst) heeft ook westerngerief :)