ik heb een paar dingetjes die ik wil vragen en weten.
Ik rijd al heel lang paard, zowel dressuur als springen. Ik heb wedstrijden gesprongen maar een ongeluk gehad waardoor ik dat niet meer durf. afgelopen jaar had ik een paard gevonden waar ik dit wel mee durfde en die ook leuk dressuur kon lopen. deze is helaas verkocht.
na een half jaar niet serieus gereden te hebben (bitloos met een ontzettend lieve merrie van 20, ritjes in het bos) werd ik benaderd om een dressuur paard te gaan rijden. Dit vond ik erg leuk, maar ik ben er achter gekomen dat dressuur mij gewoon niet ligt.
Ik ben al jaren gek op western en eigenlijk alles wat daar mee te maken heeft. ik heb een western zadel aangeschaft voor mijn tinker die nog niet eens een zadel op kan. gewoon omdat ik eigenlijk heel graag western wil gaan rijden.
doordat ik er nu dus echt achter ben dat dressuur mij niet ligt, wil ik kijken of ik me om kan laten scholen tot western. maar ik heb geen idee waar ik dit moet zoeken. ik beschik niet over een paard waar ik dit mee kan doen.
De passie is er en het is voor mij echt een droom, een droom waarvan ik hoop dat deze snel een keer uit komt.
weet iemand waar ik mij goed om kan laten scholen en waar ik niet mijn eigen paard mee hoef te nemen?
ik woon in de omgeving van nijmegen, dus het liefst daar in de buurt.
alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!