[WN] Western in Noord Nederland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Western in Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 15:58

Hallo!
Nu mijn westernstage ten einde loopt, en ik compleet ben verslingerd aan deze tak van de paardensport, zou ik graag weten of er meer is dan ik denk in noord nederland.
Voornamelijk provincie groningen, maar dingen in friesland en drenthe zijn ook welkom!
Dus kom maar op met regelmatige wedstrijd locaties, instucteurs, manege's, shops, maar als je een bijrijdpaardje heb staan, mag je die natuurlijk ook aanbieden(ik kan goedkope stalling regelen) ;)
Dus kom maar op iedereen! Ik wil alles weten!

crazycactus

Re: Western in Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 19:10

De Silver Ranch in Oosterwolde (friesland) heeft regelmatig wedstrijden, zowel wran al aqha. Shops in het noorden... alleen Texas Jack heeft geloof ik een "echte" winkel de rest zijn allemaal webshops.

rosanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:40

De Silverranch is idd de locatie waar qua wedstrijden het meest gebeurt, les wordt gegeven en er is ook een kleine tackshop aanwezig.

Je hebt ook Wester Riding Fryslan die de laatste tijd veel dingen organiseert die mischien ook wel leuk zijn voor je, kijk maar eens op http://www.westernridingfryslan.nl/
Zijn verschillende instructeurs die zich daar bij 'aangesloten' hebben voor allerlei onderdelen van de westernsport, zoals Jeroen Bakker, Alida Hadders, Alice Zijlstra ....etc..
Maar die instructeurs kun je natuurlijk ook afzonderlijk benaderen.

Minx2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 12:42

Ik volg je even. Ben ook wel benieuwd.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 13:19

Bij crazycactus@bokt wordt ook lesgegeven, door uh crazy cactus zelfs ( en nog erg leuk ook :D ).

Er zijn her en der wat 'kluitjes' westernruiters eigenlijk, icm (vaak) rondreizende lesgevers, zoals dus crazycactus, deborah wittermans in pekela, alida hadders in oostwold. Vast nog meer mensen maar dit zijn de mensen die ik ken.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:11

Silvia Schoenmaker in Boelenslaan.... niet vergeten... :D

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:39

Paintless schreef:
Silvia Schoenmaker in Boelenslaan.... niet vergeten... :D

tevens les aan huis en op locatie ;)