Ik heb een 4 jarige Quarter die niet vollop in training staat, hij krijgt ongeveer 4 keer per week beweging waarbij die niet volledig wordt uitgeput. De ene keer doet ie wat meer dan de andere keer.. En daarbij zo nu en dan een lekkere buitenrit.
Ikheb niet het idee dat hij het zwaar heeft en geen energie heeft. Toch denk ik dat ie wel wat meer mag en kan gebruiken. Hij wordt absoluut niet dik.
Nu staat ie wat meer stil ivm soort van vakantie, maar ik wil het trainen weer op gaan pakken.
Wat moet ik nu voeren? Ik lees zo veel verschillende verhalen dat ik er niet meer uitkom.
Het liefst voer ik hem Care4Life van Pavo of Nature's Best (iets in die richting). Omdat ik meer van de pietamientjes ben
.Maar ik weet dat dat voor een 4jarige in training niet voldoende is.
Hij krijgt nu: zo nu en dan wat care4life, westernmix van Cavalor als hij gewerkt heeft en basisbrok (wordt op stal standaard gevoerd)...
De westernmix, daar zit ook nogal wat suikers en zetmeel in. Maar dan denk ik, het heet niet voor niets WESTERN Mix. Ik ben bang dat ik hem over voer, of onder voer. Ik wil absoluut geen suiker allergie of dat soort gekke fratsen ontwikkelen...
Dus, heb jij het beste idee? Of de goede oplossing? Laat het me dan aub weten...
WAT VOER JIJ?
)