[HK]Startende westernruiters?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101752
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 19:59

Vind ik wel. :Y)

Maar zelfs als je hem niet rijdt maar wel meeneemt kunnen we altijd even wat foto's schieten buiten natuurlijk. :D

bamisalami
Berichten: 609
Geregistreerd: 25-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 15:31

Bellatrix schreef:
Marije, ben jij er 18 maart bij?

@bellatrix en Rije, bedoelen jullie de dawra trainingsdag? Heb me net ingeschreven, ben (nog) geen lid, dus hoop dat ik erbij zit. Leden gaan voor natuurlijk.

Rahmi staat namelijk bij de buurstal en ik heb nog geen trailer, dus dit zou echt heel leuk en ideaal zijn!

Fingers crossed!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27977
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: [HK]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 15:33

Of toch nog even snel lid worden...? O:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101752
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 16:15

bamisalami schreef:
Bellatrix schreef:
Marije, ben jij er 18 maart bij?

@bellatrix en Rije, bedoelen jullie de dawra trainingsdag? Heb me net ingeschreven, ben (nog) geen lid, dus hoop dat ik erbij zit. Leden gaan voor natuurlijk.

Rahmi staat namelijk bij de buurstal en ik heb nog geen trailer, dus dit zou echt heel leuk en ideaal zijn!

Fingers crossed!


Ja die dag bedoel ik! Hopelijk kan je meedoen!!

tennan
Berichten: 3100
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Friesland

Re: [HK]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 17:36

Zijn er hier meer mensen die volgende week meedoen met de clinic van Silvia in Boelenslaan?

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: [HK]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:20

Zoo vandaag nieuwe laarzen :) ariat voor een leuke prijs kunnen vindenAfbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101752
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:25

Mooi!!! Waar vandaan??

bamisalami
Berichten: 609
Geregistreerd: 25-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:35

Rije schreef:
Of toch nog even snel lid worden...? O:)


Volgend jaar zeker! Dit jaar twijfel ik nog omdat ik dus nog niet zo mobiel ben ivm geen trailer en zo en we zijn echt in december begonnen en hebben allebei een hoop te leren. Maar daarom zijn dit soort dagen erg leuk, hoop echt dat ik erbij zit! En anders kom ik kijken, ook leerzaam.

En bovendien een hoop arabjes op t terrein, altijd leuk! Rahmi is nu de enigste arab.

Jolindaa
Berichten: 1363
Geregistreerd: 12-06-07

Re: [HK]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 20:32

Ik wil anders best een plekje aan je afstaan hoor, Bamisalami! Ik heb me ingeschreven met twee paarden namelijk!

bamisalami
Berichten: 609
Geregistreerd: 25-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 20:36

Jolindaa schreef:
Ik wil anders best een plekje aan je afstaan hoor, Bamisalami! Ik heb me ingeschreven met twee paarden namelijk!


Echt? Wat lief! Mocht ik er niet bij zitten, mag ik je dan een pb sturen om het eventueel te regelen?

WoW, wat ontzettend lief zeg, dankjewel!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101752
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 20:39

Dat is idd super lief!! <3

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 20:52

Bellatrix schreef:
Mooi!!! Waar vandaan??



Was via facebook haha bij iemand thuis opgehaald

xLianneZorro

Berichten: 3054
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Overijssel

Re: [HK]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:51

@Sheeltje2 Ben je nog naar de wedstrijd geweest? Bij mij was carnaval helaas iets té gezellig :+ Meer mensen hier carnaval gevierd? Haha
@Namiro mooie laarzen! :)) Ik haal ze ook vaak van MP of FB scheelt een stuk in prijs en vaak kunnen ze nog vele rondes mee!
@Amanda ik blijf jaloers op jouw mooie plaatjes! Je hebt het toch getroffen zo met die stal!

En welkom voor alle nieuwe! :D

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [HK]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 11:14


Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27977
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: [HK]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 11:32

Laarzen zijn cool! Goeie vondst!

Och ik zag die plaatjes al even in de file vanmorgen, wat een weelde!!! Kom je nog aan 'echt' trainen toe zo? :P

Ik had gisteren een halfbevroren-hagelbak, dus kalm an, maar wel opeens de allereerste anderhalve pas travers rechtsom! Mét correcte buiging! Ben er al best lang mee bezig maar op de één of andere manier wilde het niet landen dat zijn achterhand 'los' zit van de rest en dat je dus ook alléén iets met die achterhand kan doen, zonder dat dat hele lijf gelijk meegaat := Dus de hemel in geprezen, daarna gelijk gestopt en bij z'n vreten geparkeerd, mooiste beloning denkbaar voor hem! :D

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 11:36

Ik heb in de 1,5 maand dat we daar staan 4x in de bak gereden :+
Nu was het de laatste 2 weken ook echt niet mogelijk. Dus wat ik dan nog wel eens doe is op de lange rechte paden wat zijgangen en buigingsoefeningen meepakken. Zo gingen we pas van kasteel Middachten tot stal in travers, schouderbinnenwaarts, schouderbuitenwaarts, renvers, wijkend en appuyerend het pad af :D
Moeilijk dat hij het vond! De heenweg mocht hij even vol gas galopperen en de terugweg dus in de buiging. Maar wel goed om even weer in zijn koppie en lijf met rechtrichten bezig te zijn. Anders wordt hij zo krom als een hoepel :+
Ik hoop van de week wel weer even de bak te rijden om te trainen.

Wat goed van de travers! *\o/* *\o/*
Hopelijk blijft het kwartje hangen!

Sheeltje2

Berichten: 1769
Geregistreerd: 15-09-13
Woonplaats: Abbekerk

Re: [HK]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 16:54

ik had helaas mijn wedstrijd af moeten zeggen Yuri had afgelopen twee weken slappe mest en schoot niet op tot zaterdag toen was het weer goed maar wassen was geen optie aangezien hij echt enorm smerig was en ik het niet eerlijk vond tegenover hem om hem in zijn wedstrijd pak te duwen hihi dus nu focus op 8 april een DPHC wedstrijd :):)

filly
Berichten: 1078
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: hooghalen

Re: [HK]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 22:01

rije kun je mij misschien wat meer vertellen over de dawra wedstrijden. ik begreep dat daar ook all breed word uitgeschreven soms, alleen kan ik niet echt wat vinden over waar het allemaal is.

Marg
Berichten: 1131
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Randstad

Re: [HK]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:00

Weet iemand die goed is in het aanmeten en begeleiding naar de overstap om met een bosal te rijden?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27977
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:00

filly schreef:
rije kun je mij misschien wat meer vertellen over de dawra wedstrijden. ik begreep dat daar ook all breed word uitgeschreven soms, alleen kan ik niet echt wat vinden over waar het allemaal is.


Sinds vorig jaar schrijven we geen all breed shows meer uit, maar zijn we een samenwerking aan gegaan met de WRAN, wat inhoudt dat we 1x per jaar een DAWRA show combineren met een WRAN C show. Maar die gaat dit jaar helaas niet door omdat onze show samenvalt met die van Wennekers, dus helaas geen all breed dit jaar... Hopelijk volgend jaar wel weer.

filly
Berichten: 1078
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: hooghalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:03

Rije schreef:
filly schreef:
rije kun je mij misschien wat meer vertellen over de dawra wedstrijden. ik begreep dat daar ook all breed word uitgeschreven soms, alleen kan ik niet echt wat vinden over waar het allemaal is.


Sinds vorig jaar schrijven we geen all breed shows meer uit, maar zijn we een samenwerking aan gegaan met de WRAN, wat inhoudt dat we 1x per jaar een DAWRA show combineren met een WRAN C show. Maar die gaat dit jaar helaas niet door omdat onze show samenvalt met die van Wennekers, dus helaas geen all breed dit jaar... Hopelijk volgend jaar wel weer.


Dankje :) dan hou ik het voor volgend jaar in de gaten. De wran heeft tot nu toe alleen maar wedstrijden ver weg voor mij. Maar heb al weer 2 onderlinge op de agenda staan

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27977
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: [HK]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:35

In het noorden is idd niet veel. Vooral midden en zuid is veel te vinden. Da's toch een nadeeltje van een relatief kleine sport...

Hobbyhorse

Berichten: 1320
Geregistreerd: 18-01-14
Woonplaats: Ja

Re: [HK]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 15:57

Hoe komt dat eigenlijk ? Zijn er weinig locaties die geschikt zijn in het noorden of wonen er te weinig leden of hebben die geen animo?

tennan
Berichten: 3100
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Friesland

Re: [HK]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 21:03

Van mij mag er wel wat meer bij in het Noorden! :D

filly
Berichten: 1078
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: hooghalen

Re: [HK]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 22:12

Ik denk dat het aan de wran ligt. Veel locaties die wel onderlinge dien krijgen op zoon wedstrijd 100 plus starts en als ze een wran uitschrijven moeten ze het afzeggen vanwege te weinig animo