Probleem is dat ik die niet heb. Bij ons op stal zijn allemaal recreatie(engels)/dressuur/springmensen, dus niemand behalve ik die een brug nodig heeft
Ik vroeg me af of ik er zelf één zou kunnen maken? Bij voorbeeld van een stevig pallet en een dikke plank hout daarop vastgeschroefd? Is er iemand die zoiets ooit heeft gemaakt en bij voorbeeld weet waar ik op moet letten qua afmetingen enzo? Ik heb een niet zo heel groot paard (1,34 meter), samen wegen we gok ik rond de 500 kilo. Paard en ik samen dus. Iemand tips?
dus een gewone houten pallet daar in en uit krijgen wordt al een klus. Ik had gedacht om een brug uit 2 delen te maken: pallet en dan daaroverheen een constructie van latten met ook aan de zijkanten balken, zodat alles op de grond rust en de pallet voor de stevigheid zorgt?
Vooral spek, het scheelt dat hij totaal ongeschikt is voor reining en dus geen übergespierde kont moet hebben. Paard de boel laten slepen zou inderdaad een mooie oplossing zijn, ik vrees alleen dat zowel paard, ik en de omgeving schade gaan oplopen als ik 'm wat laat trekken
) en mijn paardje met de korte pootjes kan er alleen stapvoets in rond. Ik denk erover om in de wei te gaan werken met 'm, van de zadelkamer naar dat weitje is ongeveer 20 a 30 meter. Moet toch te doen zijn, ik ben van plan om één keer in de week te trailklungelen met 'm.
) een brug gemaakt van een europallet (die zijn sterker dan andere pallets) en delen van een oude picknickbank. Ik kan hem uit elkaar halen en zo makkelijk achter de bakrand opbergen. Ik ben (ook) de enige westernruiter op de manege (as usual) en het is handig dat anderen er geen last van hebben. Voordeel is ook dat de leuningen er dus af kunnen en ik hem zo ook kan gebruiken voor een pony die er net over durft, maar nog niet met leuning.