[WN] Westernlessen Antwerpen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Atani

Westernlessen Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 17:28

Hallo!

Omdat ik graag eens iets nieuws wil proberen en ik al een tijdje gefascineerd ben door western, vroeg ik me af of iemand hier een manege kent die westernlessen geeft. Ik heb al op het internet gezocht, maar nog niet echt iets gevonden, dus ik roep jullie hulp in. :D

Ik woon in Antwerpen en zou graag iets vinden in de omgeving van Mortsel/Boechout/Lier/Vremde.

Weten jullie iets?

Groetjes!

Ine23

Re: Westernlessen Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 17:35

Niet in de omgeving, maar Lord Landkey's Gipsy Horses Ranch is een aanrader. Ademt de volledige westernsfeer ook. Moet je wel voor naar Westerlo rijden... Ik heb er als kind 3x per jaar kamp gedaan omdat ik er geen genoeg van kon krijgen :P
http://www.gipsyhorses.com/

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 08:32

Iris training stable te Schoten!
Echte aanrader.

catzkillz

Re: Westernlessen Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 10:51

In het Antwerpse zijn de westernmaneges jammer genoeg schaars. Ikzelf ben ook van Antwerpen en ben afgezakt naar Westerlo (Gipsy Horses Ranch). In Wiekevorst, Kalmthout en Herentals heb je ook een aantal stallen waar je voor westernlessen terecht kan.

MarcR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 11:40

De trainster waar mijn dochter heeft leren western rijden woont in Onze Lieve Vrouw Waver en geeft thuis les met haar paarden.
Wil je meer info laat maar iets weten.