nou was ik deze week blij eindelijk de aqha papieren binnen van luna. hebben ze mijn naam verkeerd, heb al met het nqha gemailt maar nog afwachtend wat nu. heb geen idee wat ik nu moet doen, behalve terug sturen. maar nu is m'n engels nogal al slecht haha. heeft iemand het zelfde al eens meegemaakt? en hoe hebben jullie dat opgelost? gr.
Ik wil je gerust helpen moest je een mail in het Engels willen typen of iets dergelijks, dan stuur je de Nederlandse versie maar door en dan vertaal ik hem voor je Voor de rest jammer genoeg geen ervaring met dit soort dingen, sorry..
daantje31
Geplaatst: 01-03-13 16:11
Gewoon de gehele procedure weer doorlopen. Ik heb het een keer gehad met een datum, heel vervelend, maar het is niet anders...succes!
ja heb n een mail gekregen van het aqha stamboek. moet alles terug sturen en dan verbeteren ze het. van het nqha heb ik helaas nog niks van gehoord. de amerikanen heb ik later gemailt en veel vlugger (24 uur) antwoord van.
NQHA
Geplaatst: 07-03-13 19:58
AQHA zou het aan jou doormailen.. er zit nu een mailtje van NQHA in je mail box. Vandaag heb ik deze van hun ontvangen.. Succes
Ik heb het bij de APHA gehad ook naam verkeerd geschreven (op papier en startkaart), en na een mailtje gelijk reactie terug en (moest wel stamboek papier retouneren) hebben ze alles opnieuw gestuurd met verbeterde naam.
ha ja inderdaad alles ontvangen zaterdag gaat alles retour. hihi. wat een gedoe is dat zeg met z'n buitenlands stamboek. heb eerst altijd bij het baps en avs gezetten is toch wel anders. als ik het goed door heb is het nqha wel een soort van dochter stamboek, maar mag zelf niks uitvoeren. (denk aan overschrijvingen enz.) wel jammer, dat zou het toch een stuk gemakkelijker maken.
ja ik ga een brief uitprinten als het dan nog fout gaat weet ik het ook niet meer. maar dat zal wel goed komen het paspoort heb ik gister ontvangen en ja daar staat alles goed op. dus in nederland hebben ze het wel kunnen lezen hahaha