Mijn moeder is bijna jarig en een kadootje bedenken vind ik altijd erg moeilijk. Nu hadden we het laatst over paardrijden, en dat zij het zo eng vindt dat ik rijd. Ze vertelde dat ze altijd bang is dat ik eraf val, maar (en nu komt het) dat het haar wel heel gaaf lijkt om het zelf een keertje te doen. En dan met name western, 'want dat ziet er zo gaaf uit'. Alleen 'gaat ze het niet doen', omdat ze 'niet de garantie heeft dat ze er niet vanaf valt'.
Dus nu heb ik er eens over na zitten denken, en misschien is het wel hét perfecte kado voor haar verjaardag. Een western-les, op een 100% bomproof paardje. Maar dan.. Zelf rijd ik Engels, dus ik heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken. Is er in de buurt een manege, of zijn er ook mensen die les geven op hun eigen paard? Waar moet ik op letten?
Hoi, je bent met je moeder van harte welkom - ik heb een 100% bomproof westernpaard waar ik les mee geef. Superfijn dier, meer dan braaf en als je moeder niets durft te sturen - dan kan ik hem vanaf de grond werken, oftewel: gaat helemaal goed komen!
Neem gerust contact op per pb, dat is het makkelijkste denk ik!